Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Büntetlen előélet.
  • Cselekvőképesség.
  • A feladat ellátásához szükséges felsőfokú szakirányú végzettség.
  • 1-3 év IT alkalmazástámogatás és IT üzemeltetési területen szerzett tapasztalat és/vagy legalább 3 év IT alkalmazástámogatás és IT üzemeltetési területen szerzett tapasztalat.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • User kezelés, jogosultság kezelés, szerepkörök kezelése.
  • Felhasználói hibabejelentések kezelése, hibakeresés, hibajavítás, szükség esetén továbbítása a fejlesztő részére.
  • Teszt és Éles rendszerkörnyezet frissítése, verzióváltások kihelyezése.
  • Kapcsolattartás a fejlesztőkkel, fejlesztői hibajegyek kezelése.

Elvárt kompetenciák

  • Rendszerszemlélet.
  • Jó priorizálási-, és problémamegoldó képesség.
  • Jó kommunikációs készség, önállóság és csapatban való együttműködés egyaránt.
  • Alapos, precíz munkavégzés.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Windows Server 2012-2019 alap operációs rendszer ismeret.
  • Web alkalmazások üzemeltetésében szerzett tapasztalat; pl. Oracle WebLogic;IBM WebSphere.
  • SQL típusú adatbázis kezelési alapismeretek. pl. Oracle; Postgre.
  • IBM FileNET ismeret.
  • Linux operációs rendszer alap ismerete.
  • ITIL folyamatok ismerete (Incident, Change, Problem).

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár, 1081 Budapest, Fiumei út 19/A.
Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Motivációs levelet bérigény megjelölésével.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai. végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2024. június 6. napjáig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 157/2024. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „Alkalmazásüzemeltető (junior/senior)”.

A jelentkezések elbírálásának határideje legkésőbb 2024. június 20. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.