Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Felsőfokú vagy középfokú iskolai végzettség, elsősorban ügyviteli, igazgatás-szervezési, államigazgatási, közgazdasági vagy pénzügyi területen.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • A Vezető munkájával kapcsolatban jelentkező ügyintézői, valamint egyéb érdemi feladatok ellátása.
  • Ügyiratok postázása, az iktatókönyv vezetése, az iktatórendszer használata, az ügyiratok nyilvántartásának kezelése.
  • A Vezető részére a készülő dokumentumok meghatározott formátumban történő előkészítése.
  • Nyilvántartást vezet a határidős feladatokról, figyelemmel kíséri a határidők betartását.
  • Összeállítja a szervezeti egység működéséhez szükséges eszközök igénylését és szétosztását.
  • A vezetőihez kapcsolódó koordinátori feladatok ellátása:
    • aláírásra előkészítés,
    • levelezés,
    • telefonkezelés és információszolgáltatás,
    • programok összehangolása, koordinálása, elektronikus naptárba történő rögzítése,
    • postafiók, naptár és meghívók kezelése,
    • figyeli és jelzi a megbeszélések, tárgyalások időpontjait,
    • nyilvántartások készítése és kezelése,
    • adatszolgáltatások, jelentések bekérése, összesítése, riportok előkészítése, továbbítása,
    • döntés-előkészítő anyagok, levéltervek, feljegyzések készítése.
  • Megbeszéléseken, értekezleten emlékeztetők, jegyzőkönyvek írása.
  • Informatikai tárgyalások, rendezvények és oktatások szervezése.
  • Munkaidő nyilvántartásához kapcsolódó feladatok ellátása.
  • A munka- és pihenőidő, a rendkívüli munkavégzéshez és a készenlét elrendeléshez kapcsolódó nyilvántartásokat kezeli, elő – és elkészíti a folyamatok dokumentációjához szükséges iratokat.
  • A szervezeti egységek foglalkoztatottjai részére a napi munkába járással és hétvégi hazautazással kapcsolatos számlák és nyomtatványok kezelése és továbbítása.
  • A szervezeti egységek munkavállalói részére bármilyen nemű – nyilatkozat, kérelem, igazolás, segélyezés stb. – iratok kezelése és továbbítása a Kincstár érintett szakterületei felé.
  • A szervezeti egységek foglalkoztatottjai kapcsán felmerülő, adózással, cafeteriával kapcsolatos nyilatkozatok, számlák kezelése és továbbítása a Kincstár érintett szakterületei felé.
  • A szervezeti egység horizontális folyamatainak támogatása.

Elvárt kompetenciák

  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség, udvarias hozzáállás, diplomáciai érzék.
  • Precíz, felelősségteljes, önálló munkavégzés.
  • Rugalmasság, terhelhetőség.
  • Monotonitástűrés.
  • Nyitott személyiség.
  • Kezdeményező készség.
  • Szabálykövetés, alaposság, precizitás.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat.
  • Titkársági munkakörben szerzett gyakorlat.
  • Informatikai végzettség.

Munkavégzés helye és címe: Magyar Államkincstár, 1139 Budapest, Váci út 73 vagy 1081 Budapest, Fiumei út 19/a vagy 1054 Budapest, Hold utca 7.

Az álláshely határozatlan/határozott időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól 6 hónap próbaidő kikötésével. A határozott ideig tartó foglalkoztatás előreláthatóan 2026. március 14 napjáig, legfeljebb a tartós távollét megszűnéséig tart.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Bérigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2024. június 8-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a(z) 170/2024. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „IT vezetői asszisztens”.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2024. június 22. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.