A Kincstár folyamatosan figyelemmel kíséri az ügyfelek szokásait a szolgáltatásfejlesztések tervezésekor, ezért az online megoldások folyamatos fejlesztése mellett a TeleKincstár szolgáltatásainak egy részét kivezeti. A TeleKincstár a jövőben is változatlanul elérhető marad információkérésre, tájékozódásra.

Az ügyfélszokásokra tekintettel, valamint a biztonságos értékpapírszámla-kezelés érdekében a Magyar Államkincstár 2024. január 8-ától megszünteti a TeleKincstár telefonos ügyfélszolgálaton keresztül történő, értékpapírszámlára vonatkozó tranzakciós és adatmódosítási megbízások leadásának lehetőségét. Ezen szolgáltatások helyett a Magyar Államkincstár 2024-ben tovább fejleszti, és még több kényelmi funkcióval látja el a WebKincstár és MobilKincstár alkalmazásokat. A tranzakciók közel 80%-át már ezeken az online felületeken kezdeményezik az ügyfelek, akik az azonnali online számlanyitás bevezetése óta már minden 2. számlát online nyitottak.

Ezzel egyidejűleg – a visszaélések esélyének csökkentése és az ügyfelek védelme érdekében – a postai levél és e-mail útján történő tranzakciós vagy adatmódosítási megbízások benyújtására nem lesz lehetőség január 8-ától. 

Természetesen a Kincstár 79 ügyfélszolgálatán a személyes ügyintézés teljeskörűen, zavartalanul történik a jövőben is.

További információ a Kincstár telefonos ügyfélszolgálatán a 1811-es telefonszámon és honlapján érhető el.