Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Büntetlen előélet.
  • Cselekvőképesség.
  • A feladat ellátásához szükséges felsőfokú szakirányú végzettség.
  • A meghirdetett munkakör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 279.§ (6) és (7) bekezdése szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.

Főbb feladatok

  • A Kincstár által megvásárolt és használt licencek naprakész nyilvántartása.
  • A Kincstáron belül csak legális forrásból származó szoftver használatának-, és csak a működéshez (munkakörhöz kötött) használt szoftverek telepítésének-, illetve a jogtisztaság folyamatosságának biztosítása.
  • Az új informatikai és szakmai projektekhez kapcsolódó szoftvervásárlások optimális licencigényének pénzügyi kalkulációja.
  • Vezetői részére összefoglalók, riportok készítése a szoftvergazdálkodással kapcsolatos problémákról, annak kezeléséről, illetve javaslatokat és akcióterveket kell kidolgoznia a szoftvergazdálkodási folyamatok fejlesztésére, a minél magasabb fokú automatizáltság elérése érdekében.
  • Az egész Kincstárra vonatkozóan, a szoftverek teljes életciklusát lefedő folyamatok kidolgozása és naprakészen tartása.
  • A Kincstár gazdasági érdekeit figyelembe véve a szoftverlicencekkel kapcsolatos költségek optimalizálása és a törvényi megfelelés biztosítása.
  • A Kincstár éves licencbeszerzési tervének, valamint a beszerzési eljáráshoz szükséges dokumentációknak az elkészítése.
  • A Kincstár licenc audit folyamatainak szakmai koordinálása és a kapcsolódó intézkedések előkészítése, végrehajtása, szúrópróba szerű használati ellenőrzés elvégzése.
  • Az informatikai infrastruktúra üzemeltetés az ugyanarra, vagy hasonló célra használt különböző szoftvertermékek konszolidációjában, migrációjában történő támogatása.
  • Dokumentációk véleményezése (pl. üzemeltetési kézikönyv, mentési rend, DRP).
  • Az üzemeltetéssel kapcsolatos szabályzatok figyelemmel kísérése, valamint a szabályzatokban megfogalmazottak végrehajtásának biztosítása.
  • A szoftver eszközparkkal kapcsolatos felmérési feladatok elvégzése.

Elvárt kompetenciák

  • A szoftver- és hardverlicencelési modellek, megállapodások és megfelelőségi követelmények mélyreható ismerete.
  • Erős tárgyalási és kommunikációs készségek, a szállítókkal és a belső érdekelt felekkel való hatékony egyeztetés érdekében.
  • Analitikus gondolkodásmód, képes értelmezni a licencelési modelleket és metrikákat, elemezni a licenc használati adatokat és azonosítani az optimalizálási lehetőségeket.
  • Kiváló szervezési és projektmenedzsment készségek, jó teljesítmény gyors tempójú környezetben, képes rangsorolni a feladatokat és betartani a határidőket.
  • Új ismeretekre nyitott, azt gyorsan elsajátítani képes.
  • Excel magabiztos kezelése.
  • Adminisztrációban, riportálásban alapos, pontos.
  • Megbízható, precíz, önálló munkavégzés.
  • Proaktív, kezdeményező személyiség.
  • Feladatorientált megközelítés.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Legalább 5 év releváns tapasztalat informatikai gazdálkodás, szoftver- és hardverlicencelés vagy ezek beszerzése terén.
  • Az ITIL (Information Technology Infrastructure Library) vagy más informatikai szolgáltatásmenedzsment keretrendszerek ismerete.
  • Microsoft, Oracle, SAP vagy IBM licencmodellek ismerete.
  • Projektekben szerzett tapasztalat.
  • Közigazgatásban, közszolgálatban szerzett munkahelyi tapasztalat.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár 1054 Budapest Hold utca 7.

Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 3 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Motivációs levelet bérigény megjelöléssel.
  • Kizárólag a munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát, amennyiben rendelkezésre áll.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2024. május 12.  napjáig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 132/2024. nyilvántartási számot és a munkakör pontos megnevezését „Licence menedzser”.

A munkakörrel kapcsolatosan további információt Molnár Zsolt nyújt a +36-1-488 9526-ös telefonszámon, illetve a molnarzsolt@allamkincstar.gov.hu.hu e-mail címen.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2024. május 26.  Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.