Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen informatikai, műszaki vagy gazdaságtudományi területen szerzett végzettség.
  • PM tanúsítvány (PMP, PRINCE2, PPM, IPMA), Scrum Master tanúsítvány.
  • Legalább 3 éves, komplex nagyvállalati informatikai projektben szerzett pro.jektvezetői tapasztalat.
  • Legalább 5 éves, informatikai projektek menedzselésében szerzett adminisztrációs, koordinációs tapasztalat.
  • A meghirdetett munkakör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 279.§ (6) és (7)  bekezdése szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.

Főbb feladatok

  • Gondoskodik a projekt eredménytermékeinek a tervezett határidőben, minőségben és költségkereten belüli megvalósításáért.
  • Ellátja a projekt vezetését a projekt teljes életciklusa során, együttműködve a stratégiai irányítókkal, a szakmai vezetőkkel és más, a projektvezetést és végrehajtást támogató személyekkel.
  • Megtervezi a végrehajtáshoz szükséges projektszervezetet és irányítja a munkáját. Ennek során különböző projektvezetési és szakmai fórumokat működtet.
  • Elkészíti és karbantartja a projekt vezetésével kapcsolatos dokumentációt, vagy intézkedik ezek elkészítéséről és karbantartásáról.
  • Dokumentációs és konfigurációkezelési eljárásokat működtet.
  • Kiemelt figyelmet fordít a külső forrásokból finanszírozott projektek végrehajtásával kapcsolatban a külső finanszírozásból adódó dokumentációs és egyéb elvárásoknak való megfelelésre.
  • Elkészíti és karbantartja a projekt alapító dokumentumát vagy intézkedik ezek elkészítéséről és karbantartásáról.
  • Elkészíti és karbantartja a projekt terjedelmére, ütemezésre, költségekre, minőségbiztosításra, erőforrásokra, kommunikációra, kockázatok kezelésére, beszerzésekre, a projektben érintettek kezelésére és mindezek integrációjára vonatkozó terveket vagy intézkedik ezek elkészítéséről és karbantartásáról.
  • Gondoskodik a végrehajtás követéséről és felügyeletéről. Ezzel összefüggésben követi és felügyeli a tervek szerinti előrehaladást, jelentéseket, adatszolgáltatásokat, kimutatásokat készít a teljesítésekről, előrehaladásról, problémákról, kockázatokról. Változás- kockázat-és problémakezelési eljárásokat működtet.
  • Intézkedik a projektszervezettől független ellenőrzésekre történő felkészülésről, részt vesz az ellenőrzéseken, intézkedik a megállapítások kapcsán felmerülő feladatok végrehajtásáról.
  • A projekt zárása során intézkedik a még folyamatban lévő feladatok befejezéséről, a dokumentációk, eredménytermékek és más projektdokumentumok átadásáról, erőforrások felszabadításáról, a vonatkozó szabályzók szerinti jelentések, beszámolók elkészítéséről.

Elvárt kompetenciák

  • Folyamatszervezési ismeretek különös tekintettel az agile folyamatokra.
  • Képes a stratégiai gondolkodásra és a szektor fő tényezőinek azonosítására.
  • Interperszonális és vezetői készségek.
  • Erős analitikus problémamegoldó készség.
  • Képes megérteni a pénzügyi kimutatásokat / modelleket.
  • Csapatmunkára és önálló munkavégzésre való alkalmasság.
  • Kiemelkedő szóbeli és írásbeli kommunikáció készség.
  • Agilitás, proaktivitás.
  • Szakma és a közszolgálat iránti elhivatottság.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Menedzsment (8–10 év) vagy vezetői tanácsadói tapasztalat (5+ év).
  • Rendszerfejlesztési módszertanok ismerete.
  • IT architektúra tervezési gyakorlat.
  • IT üzemeltetési ismertek és gyakorlat.
  • Költségvetési szervnél vagy állami tulajdonú gazdasági társaságnál megszerzett vezetői vagy irányítási tapasztalat.
  • Referenciák.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár, 1054 Budapest, Hold u. 7. 

Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 3 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Motivációs levelet bérigény megjelöléssel.
  • Kizárólag a munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát,nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2024. május 12. napjáig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 124/2024.  nyilvántartási számot és a munkakör pontos megnevezését „Projektvezető”.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb: 2024. május 26. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.