Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • A Nyugdíjbiztosítási Alap éves, középtávú és elemi költségvetésének, valamint a zárszámadási javaslat elkészítésében való közreműködés.
  • A Nyugdíjbiztosítási Alappal kapcsolatos, illetve az Alap bevételeit és kiadásait befolyásoló tényezőkkel kapcsolatos táblázatok, kimutatások vezetése.
  • A Nyugdíjbiztosítási Alapra vonatkozó jelentések, elemzések, prognózisok elkészítése.
  • A Nyugdíjbiztosítási Alap költségvetésével összefüggő feladatok ellátása.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Társadalombiztosítási és államháztartási ismeret.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár, 1081 Budapest, Fiumei út 19/a.

Az álláshely határozatlan/határozott időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A határozott ideig tartó foglalkoztatás előreláthatóan 2026. augusztus 14. napjáig, legfeljebb a tartós távollét megszűnéséig tart. 
 


A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  •  Részletes szakmai önéletrajzot, a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti tartalommal, amely a Kincstár honlapján érhető el.
  • Motivációs levelet bérigény megjelölésével.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2024. április 15-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 101/2024. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Társadalombiztosítási pénzellátások alapkezelési költségvetési referens”

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2024. április 29. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.