Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • A feladat ellátásához szükséges felsőfokú szakirányú végzettség.
  • Magabiztos felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
  • Legalább 2 év egészségbiztosítási területen szerzett tapasztalat.
  • Elméleti és gyakorlati elemzői/rendszerszervezési ismeretek.
  • Releváns rendszerszervezői vagy ületielemzői munkatapasztalat közepes vagy nagyvállalatnál.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 279.§ (6) és (7) bekezdése szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.

Főbb feladatok

  • Fejlesztési feladatok koordinálása (megrendelő, szállító/fejlesztő, minőségbiztosító, ITB).
  • Igényspecifikációt készít.
  • Igényspecifikáció alapján a teljesítéshez elfogadási kritériumokat és elfogadási teszteseteket határoz meg.
  • Igényspecifikáció alapján magas szintű megvalósítási tervet készít.
  • Tesztelést végez.
  • Dokumentálja a fejlesztési folyamatot.
  • Vezeti a feladatlistákat.
  • Tervezi és monitorozza a feladatok végrehajtását.
  • Tervtől való eltérés esetén beavatkozik - változtatások, eszkaláció, átszervezés.
  • Haladásról rendszeres jelentéseket készít.
  • Felhasználói kézikönyvet készít és karbantart.
  • Rendszerfolyamatokat felméri és optimalizálja.
  • Beszerzési eljárásokban biztosítja az informatikai és szakmai részvétel, dokumentációkat készít.
  • Incidenskezelési folyamatot támogatja (end2end hibakezelés).

Elvárt kompetenciák

  • Megbízható, önálló munkavégzés, munka iránti elkötelezettség, precizitás.
  • Stratégiai és folyamatorientált gondolkodásmód.
  • Rendszer- és analitikus szemlélet.
  • Jó problémamegoldó és szervezőkészség.
  • Önálló fejlődés képessége.
  • Proaktív, kezdeményező személyiség.
  • Kiváló kommunikációs, konfliktuskezelő és együttműködő készség.
  • Alapos, precíz munkavégzés.
  • Rugalmas hozzáállás.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Felsőfokú egészségbiztosítási/TB szakirányú végzettség.
  • Folyamatmenedzsment módszertani ismeretek.
  • Projektmenedzsment módszertanok ismerete.
  • Szakmai angol nyelvismeret.
  • Siebel CRM rendszer használatában való jártasság.
  • MS SQL/ Oracle / PostgreSQL adatbázis kezelési ismeretek.
  • Enterprise Architect felhasználói szintű ismerete.
  • Folyamatmodellezési tapasztalat.
  • Business Analyst minősítés/képesítés.
  • Projekt- vagy portfóliómenedzsment minősítés/képesítés.
  • Atlassian Jira/Confluence felhasználói szintű ismerete fejlesztési módszertani ismeret.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár, 1054 Budapest, Vadász utca 16.

Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 3 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Bérigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2024. május 12-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 110/2024.  nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „Üzleti elemző-rendszerszervező (INF)”.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2024. május 26. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.