Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy műszaki vagy informatikai vagy természettudományi képzési területen szerzett szakképzettség.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
Az államháztartási szakterület feladatellátásához kapcsolódó üzleti elemzői, valamint rendszerszervezői feladatkört látja el az alábbi feladatok mentén:
- Közreműködik az üzleti folyamatok, valamint szakrendszeri követelmények és specifikáció kidolgozásában, naprakészen tartásában, dokumentálásában, elemzésében.
- Közreműködik a vezetője által kijelölt projektek előkészítésében és megvalósításában.
- Elemzi, modellezi az adott szakterülethez kapcsoló üzleti- és rendszerfolyamatokat, azok fejlesztésére, hatékonyabbá tételére javaslatot tesz és a problémák megoldását támogatja.
- Kapcsolatot tart a belső és a külső szakértőkkel, partnerekkel.
- A feladatkörébe tartozó, vezetője által meghatározott ügyekben képviseli a szakterület a megbeszéléseken.
- Egyeztetéseket kezdeményez a Kincstár érintett szakmai területeivel a rábízott ügyekben, a vezetője előzetes tájékoztatása és egyetértése mellett.
- Támogatja az adminisztrációs feladatokat a rábízott feladatok mértékéig.
- Támogatja a vezetője által kijelölt projektek rendszerkapcsolatainak integrációs feladatmegoldását, valamint a fejlesztés végrehajtását (igénykidolgozástól az integrációs tesztelésig).
- A rábízott feladatok tekintetében teszteléstervezési, tesztelés-koordinálási, tesztelési feladatok végez.
- Ellátja az új rendszerekhez és folyamatokhoz kapcsolódó funkcionális szabályozások létrehozásával kapcsolatos feladatokat.
- Részt vesz a fejlesztéshez, migrációhoz és rendszerbevezetéshez kapcsolódó tesztelésben és a tesztelés koordinálásában.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- A Magyar Államkincstárnál vagy egyéb központi költségvetési szervnél államháztartási területen megszerzett minimum kettő év szakmai tapasztalat/gyakorlat.
- Projekt szervezetben államháztartási/költségvetési/számviteli területen végzett fejlesztési tapasztalat.
- Elemzői munkakörben szerzett minimum kettő év szakmai tapasztalat/gyakorlat.
- SAP rendszerek felhasználói vagy magasabb szintű ismerete.
- Informatikai ismeretek, felhasználói és magasabb szinten.
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
Előnyt jelentő kompetenciák
- Aktív angol nyelvismeret szóban és írásban - középfokú nyelvtudás.
- Magas szintű írásbeli és szóbeli kifejezőkészség.
- Együttműködési és nagyfokú alkalmazkodási képesség.
- Konfliktuskezelési készség.
- Megbízhatóság, precizitás, felelősségtudat.
- Önálló munkavégzésre való hajlandóság, komplex problémamegoldó képesség.
- Aktív, proaktív szemléletmód.
Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár /Költségvetési Fejezetek Főosztálya/ 1054 Budapest, Hold u. 4.
Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot, a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti tartalommal, amely a Magyar Államkincstár honlapján érhető el.
- Bérigénnyel megjelölt motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat 2024. április 11-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a(z) 99/2024. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Üzleti elemző-rendszerszervező-KFF”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb: 2024. április 25. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.