Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy műszaki vagy informatikai vagy természettudományi képzési területen szerzett szakképzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

A Magyar Államkincstár intézményi számlavezetési feladatellátásához kapcsolódó üzleti elemzői, valamint rendszerszervezői feladatokat látja el az alábbi feladatok mentén:

  • Közreműködik az üzleti folyamatok, valamint szakrendszeri követelmények és specifikáció kidolgozásában, naprakészen tartásában, dokumentálásában, elemzésében.
  • Közreműködik a vezetője által kijelölt projektek előkészítésében és megvalósításában.
  •  Az adott szakterülethez kapcsoló üzleti- és rendszerfolyamatokat elemzi, modellezi és azok fejlesztésére, hatékonyabbá tételére javaslatot tesz és a problémák megoldását támogatja.
  • Kapcsolattartás a belső és a külső szakértőkkel, partnerekkel.
  • A szakterület képviselete megbeszéléseken.
  • Egyeztetések kezdeményezése a Kincstár érintett szakmai területeivel a rábízott ügyekben, a vezetője előzetes tájékoztatása és egyetértése mellett.
  • Adminisztrációs feladatok támogatása a rábízott feladatok mértékéig.
  • A vezetője által kijelölt projektek rendszerkapcsolatainak integrációs feladatmegoldásának, valamint a fejlesztés végrehajtásának (igénykidolgozástól az integrációs tesztelésig) támogatása.
  • A rábízott feladatok tekintetében teszteléstervezési, tesztelés-koordinálási, tesztelési feladatok végez.
  • Funkcionális szabályozások létrehozása új rendszerekhez és folyamatokhoz.
  • A fejlesztéshez, migrációhoz és rendszerbevezetéshez kapcsolódó tesztelésben és a tesztelés koordinálásában való részvétel.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • A Magyar Államkincstárnál vagy egyéb pénzforgalmi intézménynél, kereskedelmi bankban megszerzett minimum kettő év szakmai tapasztalat/gyakorlat.
  • Projekt szervezetben bankszakmai vagy államháztartási területen végzett fejlesztési tapasztalat.
  • Elemzői munkakörben szerzett minimum kettő év szakmai tapasztalat/gyakorlat.
  • Informatikai ismeretek, felhasználói és magasabb szinten.
  • MoonSol-BOSS számlavezető rendszerek felhasználói vagy magasabb szintű ismerete.
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.

Előnyt jelentő kompetenciák

  • Aktív angol nyelvismeret szóban és írásban - középfokú nyelvtudás.
  • Magas szintű írásbeli és szóbeli kifejezőkészség.
  • Együttműködési és nagyfokú alkalmazkodási képesség.
  • Konfliktuskezelési készség.
  • Megbízhatóság, precizitás, felelősségtudat.
  • Önálló munkavégzésre való hajlandóság, komplex problémamegoldó képesség.
  • Aktív, proaktív szemléletmód.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár / Pénzforgalmi Főosztály / 1054 Budapest, Hold u. 4.

Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. 

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot, a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti tartalommal, amely a Magyar Államkincstár honlapján érhető el.
  • Bérigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2024. április 11-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük tüntesse fel a(z) 97/2024. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Üzleti elemző-rendszerszervező-PF”

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb: 2024. április 25. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.