Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy államtudományi vagy társadalomtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • Teljes, uniós programok (nem projektek) pénzügyi zárásával kapcsolatos feladatok. 
  • Uniós elszámolások összeállítása és ellenőrzése.
  • Nyilvántartások vezetése.
  • Adatszolgáltatások összeállítása.
  • A lezárt programok utóéletének követése, támogatása, adatok egyeztetése.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Magas szintű táblázatkezelési ismeretek (Excel).
  • Absztrakt, monoton, nagy mennyiségű adattal való munkavégzés kezelésének tűrése.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár, 1065 Budapest, Nagymező u. 44.

Az álláshely határozott időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap kikötésével.
A határozott ideig tartó foglalkoztatás előreláthatóan 2027. február 15. napjáig, legfeljebb a tartós távollét megszűnéséig tart.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Bérigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2024. május 26. napjáig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 137/2024. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „Támogatási pénzügyi referens”.

A feladatkörrel kapcsolatosan további információt Jakab Szabolcs nyújt a +36/1/488-95-88-as telefonszámon.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb: 2024. június 10. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.