Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség: ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy műszaki képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség; vagy érettségi végzettség.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
- A pályázati kiírások alapján elvégzi a beérkező pályázatok befogadását, felülvizsgálatát, szükség esetén hiánypótoltatását, és továbbítását a döntéshozó felé, majd pozitív döntés esetén előkészíti a támogatási szerződést, támogatói okiratot.
- Vis maior pályázat esetén koordinálja a helyszíni ellenőrzési bizottságot az előzetes és utólagos helyszíni vizsgálatokhoz, és a helyszínen tapasztaltakat jegyzőkönyvben rögzíti, valamint értesíti az önkormányzatot a támogatói okirat elérhetőségéről.
- Ellenőrzi, szükség esetén hiánypótoltatja és feldolgozza a támogatás igénybevételéhez szükséges dokumentumokat.
- Ellenőrzi, szükség esetén hiánypótoltatja az elszámolásokat, dönt az elszámolások, beszámolók elfogadásáról, szükség esetén intézkedik a támogatás részleges vagy teljes visszavonásáról, vis maior pályázatok esetében döntést készít elő az elszámolások elfogadásáról.
- Elvégzi a helyszíni vagy irodai, dokumentum alapú ellenőrzést (elő-, utó-, közbenső vagy záró ellenőrzés), szükség esetén a soron kívüli ellenőrzést.
- Gondoskodik a lezárt pályázatokkal kapcsolatos intézkedések megtételéről. (Jelzálog törlése, felhatalmazó levelek visszavonása, stb.)
- Elvégzi a vonatkozó jogszabályoknak és belső eljárásrendeknek megfelelően a gyermek születése esetén az apát megillető pótszabadsággal összefüggő költségek megtérítésével kapcsolatos helyszíni ellenőrzésekkel összefüggő feladatokat.
- Elvégzi a vonatkozó jogszabályoknak, belső eljárásrendeknek és útmutatóknak megfelelően a megváltozott munkaképességű dolgozókat foglalkoztató, költségkompenzációs, valamint rehabilitációs költségtámogatásban részesülő szervezetek ellenőrzésével kapcsolatos feladatokat (finanszírozási, beszámoló ellenőrzési és helyszíni ellenőrzési feladatok).
- Ellátja a vonatkozó jogszabályoknak és belső eljárásrendeknek megfelelően az építtetői fedezetkezeléssel kapcsolatos feladatokat.
- Ellátja a vonatkozó jogszabályoknak és eljárásrendeknek megfelelően az országgyűlési képviselők választása kampányköltségeinek támogatásával kapcsolatos feladatokat.
- Ellátja a megszűnt Wesselényi Miklós Ár- és Belvízvédelmi Kártalanítási Alap helyett létrejött ár- és belvízvédelmi kártalanítás céljából létrehozott fejezeti kezelésű előirányzat hatályban lévő kártalanítási szerződéseivel kapcsolatos feladatokat.
- A Magyar Falu Programmal kapcsolatban beérkező kérelmek esetén elvégzi a kérelmek felülvizsgálatát, szükség esetén hiánypótoltatását és lezárja a kérelmeket tartalmi értékelésre.
- A Magyar Falu Program esetében a támogatói döntést követően kezeli a támogatói okirat kibocsátását megelőző esetleges hiánypótlásokat és előkészíti a támogatói okiratokat.
- Végzi a Magyar Falu Program keretében támogatott pályázatok kapcsán beérkező elszámolások és beszámolók feldolgozását, adminisztratív ellenőrzését a megjelent pályázati kiírások és felhívások, útmutatók, valamint a rendelkezésre bocsátott segédletek alapján.
- A kijelölt esetekben elvégzi a Magyar Falu Program keretében támogatott pályázatok kapcsán beérkező elszámolások helyszíni ellenőrzését a megjelent pályázati kiírások és felhívások, útmutatók, valamint a rendelkezésre bocsátott segédletek alapján.
- A Magyar Falu Program keretében támogatott pályázatok estében a fenntartási időszak végén bekéri a záró beszámolót, elvégzi a záráshoz kapcsolódó feladatokat.
- Kezeli a Magyar Falu Program keretében támogatott pályázatok változásbejelentéseit.
- Adatot és információt szolgáltat a vonatkozó jogszabályokban, valamint eljárásrendekben foglalt jelentések, beszámolók, riportok, ellenőrzési tervek készítéséhez, és az egyéb időszakos jelentések összeállításához. Vezeti a jogszabályokban és belső eljárásrendekben meghatározott nyilvántartásokat.
Elvárt kompetenciák
- Önálló munkavégzés.
- Terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség.
- Figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására.
- Jó kommunikációs készség.
- Együttműködési készség, rugalmasság.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- Számviteli, pénzügyi területen való jártasság.
- B kategóriás jogosítvány.
Munkavégzés helye és pontos címe
Magyar Államkincstár Békés Vármegyei Igazgatóság, Állampénztári Iroda 5600 Békéscsaba, Dózsa György út 1.
Az álláshely határozott időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. A határozott idejű foglalkoztatás előreláthatólag 2026. december 31-ig, legfeljebb a tartós távollét megszűnéséig tart.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat 2025. május 25-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 272/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Hazai pályázati referens (BÉK)”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. június 8. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.