Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen államtudományi vagy gazdaságtudományi vagy bölcsészettudományi vagy műszaki vagy informatikai képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség vagy érettségi végzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office), kiemelten az MS Excel és Outlook használatára vonatkozóan.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • Ellátja a szakterületének megfelelő ASP (szak)rendszer, vagy támogató rendszer tekintetében a jogszabálykövetés tervezéséhez és menedzsmentjéhez kapcsolódó feladatokat.
  • Ellátja a szakterületének megfelelő ASP (szak)rendszer, vagy támogató rendszer tekintetében a szolgáltatásokra vonatkozó, üzemeltetési és fejlesztési igények kezelését, priorizálását, a fejlesztések tervezéséhez és menedzsmentjéhez kapcsolódó feladatokat, az új verziók telepítésének koordinációját és közreműködik azok ellenőrzésében.
  • Közreműködik a szakmai tájékoztató anyagok elkészítésében.
  • Részt vesz a hatáskörébe utalt ASP (szak)rendszerrel, vagy támogató rendszerrel kapcsolatos megbeszéléseken, szakmai összefoglalót, kimutatásokat készít, a vezetője által meghatározott nyilvántartásokat vezeti.
  • Közreműködik az osztály feladatainak végrehajtásában és ellátja az osztály tevékenységi körébe tartozó egyéb feladatokat, amellyel vezetője megbízza.
  • Elvégzi a szakterületéhez kapcsolódó tesztelési feladatokat és azok koordinációját.
  • Részt vesz a szakrendszeri oktatási tevékenységekben: képzési tartalmak kidolgozása, tananyagok készítése, oktatások megtartása.
  • Ellátja a szakterületének megfelelő, az ASP (szak)rendszer, vagy támogató rendszer működtetéséhez kapcsolódó szervezési feladatokat, figyelemmel kíséri és segítséget nyújt az ASP rendszert használók részére a felmerülő problémáik tekintetében.
  • Segíti a Call Center munkáját.
  • Figyelemmel kíséri a szakterületének megfelelő ASP (szak)rendszert, vagy támogató rendszert  igénybe vevő partnerek munkáját, javaslatot tesz a hatáskörébe utalt ASP (szak)rendszer, vagy támogató rendszer tekintetében felmerülő problémák megoldására, teszteli és jóváhagyja a szakrendszeri és integrációs pontokat érintő módosításokat.

Elvárt kompetenciák

  • Rendszerszintű gondolkodásmód.
  • Kiváló problémamegoldó képesség, proaktivitás.
  • Önálló, precíz, hatékony munkavégzés.
  • Fejlődési igény, gyors tanulási készség.
  • Jó kapcsolatteremtő, együttműködési és koordinációs képesség.
  • Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség.
  • Figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Az önkormányzati ASP rendszer ismerete, különösképpen az Adó szakrendszer használatának ismerete.
  • Önkormányzatnál, önkormányzati intézménynél adó területen szerzett szakmai tapasztalat.
  • Költségvetési számvitellel kapcsolatos alapismeretek.
  • Informatikai területen szerzett tapasztalat.
  • Közigazgatási területen szerzett tapasztalat.

Munkavégzés helye és címe

Magyar Államkincstár, Önkormányzati ASP Alkalmazásokat Támogató Főosztály, 1138 Budapest, Váci út 188.

Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. 

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. május 31-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 277/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „ASP alkalmazási szakértő”. 

A feladatkörrel kapcsolatosan további információt az ASP Központ munkatársai nyújtanak a +36 (1) 8804241-es telefonszámon. 

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. június 14. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.