Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy államtudományi vagy bölcsészettudományi vagy jogi (pl. személyügyi, munkaügyi és szociális igazgatási szakember, társadalombiztosítási szakképzettség) képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség vagy egyetemi vagy főiskolai végzettség és felsőfokú/középfokú pénzügyi, számviteli, munkaügyi, társadalombiztosítási, személyügyi szakképesítés vagy érettségi végzettség és egészségügyi, közgazdasági szakképesítés, vagy OKJ szerint társadalombiztosítási, pénzügyi, munkaügyi, személyügyi, informatikai, számítástechnikai szakképesítés.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • A Magyar Államkincstár Családtámogatási és Egészségbiztosítási Főosztályának Családtámogatási Osztályán a Magyar Államkincstár Szervezeti és Működési Szabályzatában meghatározott feladatkörébe tartozó, családtámogatási ellátásaival összefüggő alábbi feladatok ellátása.
  • Gondoskodik a fiatalok életkezdési támogatásával kapcsolatos jogszabályokban előírt nyilvántartási, adategyeztetési, utalási, adatszolgáltatási feladatok végrehajtásáról. 
  • Családtámogatási Osztály feladatkörét érintő jogalkalmazói feladatellátás támogatására szolgáló módszertani útmutatók, szakmai eljárásrendek, szabályzatok és körlevelek kiadásában való részvétel.
  • A szakterület informatikai programjainak tesztelésében való közreműködés.
  • A szakterületet érintő közérdekű bejelentések ügyintézése, panaszok kivizsgálása.
  • Ügyfelektől érkező kérdések megválaszolása, ügyfelek tájékoztatása, adatszolgáltatási feladatok ellátása.

    A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Hatósági eljárás lefolytatásában szerzett tapasztalat.
  • TÉBA rendszerhasználati tapasztalat.
  • Kiemelkedő szóbeli és írásbeli kifejezőkészség.
  • Jó tárgyalókészség.
  • Magasfokú hivatástudat, felelősségtudat.
  • Alaposság, megbízható szakmaiság.
  • Kiemelkedő munkaterhelés esetén is precíz munkavégzés.     
  • Végrehajtási önállóság.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár Családtámogatási és Egészségbiztosítási Főosztály, Egészségbiztosítási Osztály, 1081 Budapest, Fiumei út 19/A 
Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól 6 hónap próbaidő kikötésével.


A pályázati anyaghoz kérjük csatolni:

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. május 4-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 193/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Családtámogatási hatósági referens”. 

A feladatkörrel kapcsolatosan további információt dr. Papp Andrea osztályvezető nyújt a +36 1 270 8024-as telefonszámon.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. május 18. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.