Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy érettségi végzettség és gazdasági szakirányú szakképesítés.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • Államháztartási számvitel egységes rovatrendjének ismerete.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • Az előirányzat gazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása. 
  • Költségvetés összeállításának előkészítése, a költségvetés végrehajtásának ellenőrzése.
  • Költségvetési beszámoló és zárszámadási feladatokban való részvétel.
  • A szakterülettel összefüggő külső és belső adatszolgáltatások, jelentéstételi kötelezettségek teljesítése, elemzések készítése.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Államháztartási szakon szerzett mérlegképes könyvelői képesítés.
  • Államháztartási könyvvezetési tervezési és beszámolási feladatok terén szerzett gyakorlat.
  • Integrált ügyviteli rendszer ismerete (Forrás.Net).
  • Együttműködési készség.
  • Problémamegoldó képesség.
  • Pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár, 1054 Budapest, Hold utca 4.

Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot. 
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. május 25-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni 264/2025. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „kontrolling referens”

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb: 2025. június 10.  Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.