Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet. 
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy államtudományi vagy bölcsészettudományi vagy jogi (pl. személyügyi, munkaügyi és szociális igazgatási szakember, társadalombiztosítási szakképzettség) képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség; vagy egyetemi vagy főiskolai végzettség és felsőfokú/középfokú munkaügyi, társadalombiztosítási, személyügyi, informatikai vagy számítástechnikai szakképesítés.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

A Magyar Államkincstár Nyugdíjbiztosítási Folyamat- és Ügyvitelszervezési Főosztályának a Magyar Államkincstár Szervezeti és Működési Szabályzatában meghatározott feladatkörébe, illetve a Nyugdíjelbírálási Folyamatkorszerűsítési Osztály hatáskörébe tartozóan a nyugdíjelbírálással összefüggő alábbi nyugdíjbiztosítási referensi feladatok ellátása:

  • Az egységes ügyviteli folyamatok, valamint a folyamatokat érintő problémák meghatározásában és a folyamatok optimalizálásában részvétel, közreműködés megoldási javaslatok előkészítésében.
  • A szakmai feladatokhoz kapcsolódó alkalmazási, informatikai fejlesztésekkel összefüggésben a követelményjegyzékek és az ügyviteli folyamatok leírásának elkészítése, a fejlesztések funkcionális átvételi, felhasználói tesztelésének elvégzése, jóváhagyásra előkészítése, a jóváhagyott rendszerfejlesztési követelményeknek megfelelő módosítások engedélyezésére vonatkozó javaslat elkészítése.
  • Javaslattétel az egyes ügyviteli, eljárási folyamatok informatikai támogatására, illetve a meglévő támogatás módosítására, ügyvitel-korszerűsítésre és fejlesztésre egyéb, a nyugdíjbiztosítási szakmai terület támogatásához kapcsolódó ügyviteli alkalmazás.
  • Együttműködés, szükség szerint egyeztetés lefolytatása a társfőosztályokkal, valamint a nyugdíjbiztosítási igazgatási szervekkel.
  • Közreműködés a nyugdíj-elbírálási és méltányossági szakterületekhez tartozó, valamint az elektronikus ügyfélkapcsolati nyomtatványok aktualizálásában, a nyomtatvány-adatbázis folyamatos karbantartása és továbbfejlesztése a Főosztály által működtetett alkalmazásokban.
  • Közreműködés a nyugdíjelbírálással összefüggően működtetett rendszerek ügyfél és ügyintézői oldali támogatásában
  • Közreműködés a Magyar Államkincstár projektjeinek megvalósításában.

Elvárt kompetenciák

  • Rendszerszintű gondolkodásmód.
  • Jó kapcsolatteremtő, együttműködési és koordinációs képesség.
  • Motivált, nyitott személyiség (folyamatos tanulás és szakmai kompetenciák bővítése).
  • Megbízhatóság, szervezőkészség, elemzőkészség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  •  Informatikai megoldások iránti érdeklődés,
  • 2 évet meghaladó, a nyugdíjbiztosítási területén szerzett szakmai gyakorlat,
  • Nyugdíjbiztosítási területen elbírálási gyakorlat,
  • a nyugdíjelbírálással összefüggő alkalmazások használatában ismeret, gyakorlat,
  • Projektszerű működésben jártasság.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár Nyugdíjbiztosítási Folyamat- és Ügyvitelszervezési Főosztály, 1081 Budapest, Fiumei út 19/A.

Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól 6 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  •  Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. május 11-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 218/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Nyugdíjbiztosítási ügyvitelszervezési referens”. 

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. május 25. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.