Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen államtudományi vagy társadalomtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség vagy érettségi végzettség.
  • 3 éves szakmai gyakorlat.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • A központi szociális nyilvántartások és szakrendszerek továbbfejlesztésével és működtetésével szakmai feladatok végzése.
  • Specifikációk készítése, hibajegyek rögzítése, fejlesztések tesztelése, felhasználói leírások és képzési anyagok készítése.
  • Általános és részletes szakmai követelmény leírások készítése a referens feladatkörébe tartozó szakrendszer esetében.
  • A szociális szakrendszerek rendszer – rendszer kapcsolataival kapcsolatos ügyviteli folyamatok, adattisztítási feladatok.
  • Felhasználók rendszerhasználatra vonatkozó támogatása.
  • Képzések tartása, oktatási anyagok készítése.
  • Egyedi megkeresések megválaszolása.
  • Adatszolgáltatások előkészítésében közreműködés.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Valamely szociális szakrendszer (pl. PTR, IDM, MŰKENG) felhasználói szintű ismerete.
  • Rendszerszervezési ismeretek, gyakorlat.
  • Szociális hatósági rendszerben szerzett hatósági felhasználói gyakorlat, különösen PTR, GYVR-ben.
  • Központi nyilvántartási szakrendszerek fejlesztésének tervezésében, előkészítésében, bevezetésében szerzett tapasztalat.
  • Szociális ellátórendszer ismerete, szakmai gyakorlat a szociális szolgáltatások, különösen a szociális pénzbeli ellátások területén.
  • Informatikai képzettség.


Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár, Szociális Ellátások Főosztálya, 1081 Budapest, Fiumei út 19/a.

Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel ellátott motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. május 11-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 222/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Szociális nyilvántartási referens”.

A feladatkörrel kapcsolatosan további információt dr. Kása Karolina főosztályvezető nyújt a 061-462-6613 telefonszámon.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. május 25. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.