Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen államtudományi vagy társadalomtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség vagy érettségi végzettség.
- 3 éves szakmai gyakorlat.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
- A központi szociális nyilvántartások és szakrendszerek továbbfejlesztésével és működtetésével szakmai feladatok végzése.
- Specifikációk készítése, hibajegyek rögzítése, fejlesztések tesztelése, felhasználói leírások és képzési anyagok készítése.
- Általános és részletes szakmai követelmény leírások készítése a referens feladatkörébe tartozó szakrendszer esetében.
- A szociális szakrendszerek rendszer – rendszer kapcsolataival kapcsolatos ügyviteli folyamatok, adattisztítási feladatok.
- Felhasználók rendszerhasználatra vonatkozó támogatása.
- Képzések tartása, oktatási anyagok készítése.
- Egyedi megkeresések megválaszolása.
- Adatszolgáltatások előkészítésében közreműködés.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- Valamely szociális szakrendszer (pl. PTR, IDM, MŰKENG) felhasználói szintű ismerete.
- Rendszerszervezési ismeretek, gyakorlat.
- Szociális hatósági rendszerben szerzett hatósági felhasználói gyakorlat, különösen PTR, GYVR-ben.
- Központi nyilvántartási szakrendszerek fejlesztésének tervezésében, előkészítésében, bevezetésében szerzett tapasztalat.
- Szociális ellátórendszer ismerete, szakmai gyakorlat a szociális szolgáltatások, különösen a szociális pénzbeli ellátások területén.
- Informatikai képzettség.
Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár, Szociális Ellátások Főosztálya, 1081 Budapest, Fiumei út 19/a.
Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Illetményigénnyel ellátott motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat 2025. május 11-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 222/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Szociális nyilvántartási referens”.
A feladatkörrel kapcsolatosan további információt dr. Kása Karolina főosztályvezető nyújt a 061-462-6613 telefonszámon.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. május 25. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.