Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképeség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy államtudományi vagy műszaki képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- Vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
- Részvétel a támogatás nyilvántartását szolgáló informatikai rendszerek/adatbázisok kialakításában, tovább fejlesztésében.
- Az egyes pályázatos támogatási célelőirányzatok kezelésére kötött megbízási szerződések/megállapodások és jogszabályi felhatalmazás alapján a támogatásokhoz kapcsolódó feladatok ellátása: jogszabályok, megállapodások, szerződések véleményezése, javaslattétel azok módosítására; belső szabályozó eszközök elkészítése, intézkedés azok kiadása érdekében; tájékoztatók, dokumentumok közzététele a Kincstár honlapján; Állampénztári Irodák feladatainak szakmai koordinálása.
- Magyar Falu Program lebonyolításához kapcsolódó szabályozási feladatok ellátása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- IIER rendszer felhasználó szintű ismerete.
- Pályázatos támogatások kezelésével kapcsolatos tapasztalat.
Elvárt kompetenciák
- Pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés, megbízhatóság.
- Figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására.
- Együttműködési készség.
Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár 1054 Budapest, Hold u. 4.
Az álláshely határozott időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. A határozott ideig tartó foglalkoztatás előreláthatóan 2026. december 27-ig, legfeljebb a tartós távollét megszűnéséig tart.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Illetményigénnyel ellátott motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget. szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – a pályáztatás időtartamára nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat 2025. május 16-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 252/2025. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését, „támogatási referens”.
A jelentkezések elbírálásának határideje legkésőbb: 2025. május 30. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.