Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen agrár vagy gazdaságtudományi vagy államtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség vagy érettségi végzettség.
  • Térinformatikai szaktudás, projektmenedzseri tapasztalat.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • Vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • Az egyes területalapú támogatások alapját képező térinformatikai rendszer kialakítása, a MePAR-ral kapcsolatos fejlesztési igények kivitelezése.
  • Ügyfél által indított, valamint hivatal által indított változásvezetési bejelentések kezelése.
  • Annak ellenőrzése, hogy egy adott területen ki jogosult támogatások igénylésére.
  • KAP reform keretén belül a MePAR-t érintő fejlesztések eljárásainak megvalósítása.
  • Folyamatos kapcsolattartás az Agrártámogatási és Térképészeti Főosztály munkatársaival, megoldási javaslatok megfogalmazása, valamint azok kivitelezése.
  • A főosztályt érintő közjegyzői, NAV, valamint rendőrségi megkeresések megválaszolásához szükséges térinformatikai adatok biztosítása a munkatársak részére.
  • Egyéb, a Kincstár és a Főosztály felé érkező térinformatikai kérések, adatszolgáltatások teljesítése.
  • Esetenként képviseli Magyarország, illetve a Kifizető Ügynökség álláspontját és érdekeit az Európai Unió szakmai bizottságaiban és munkacsoportjaiban, illetve az EU Bizottsággal fenntartott munkakapcsolatban.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Közép-, vagy felsőfokú angol nyelvtudás.
  • Többféle térinformatikai rendszer, SQL, PostgreSQL ismerete.
  • Az Európai Unió közösségi jogának ismerete.
  • Rendszerszemlélet, ügyvitel-szervezési tapasztalat.

Munkavégzés helye és pontos címe

Magyar Államkincstár, 1095 Budapest, Soroksári út 22-24.

Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.

 A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. május 16-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 243/2025. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését: „Térinformatikai szakreferens.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb: 2025. május 30. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.