Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy munkaügyi és társadalombiztosítási vagy személyügyi, munkaügyi igazgatási képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség; vagy érettségi végzettség.
- Toborzás-kiválasztási folyamatokban szerzett tapasztalat.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
- Toborzási és felvételi folyamat teljes körű menedzselése.
- Jelöltek felkutatása és előszűrése, interjúk szervezése, lebonyolítása.
- Konzultáció és kapcsolattartás az illetékes vezetőkkel.
- Jelöltekkel való kapcsolattartás, kommunikáció.
- Toborzási kimutatások készítése, toborzási hatékonyság növelése.
- Ellátja a szervezeti egység tevékenységéhez kapcsolódó adminisztratív feladatokat.
- Álláspályázati kiírások szerkesztése és közzététele.
- Jegyzőkönyvek készítése.
Elvárt kompetenciák
- Pontos, precíz, felelősségteljes munkavégzés.
- Együttműködési készség, rugalmasság.
- Problémamegoldó képesség, kezdeményező készség.
- Terhelhetőség.
- Minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság).
- Figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- Közigazgatásban szerzett tapasztalat.
Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár 1054 Budapest, Hold u.4
Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat legkésőbb 2025. május 11-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni az 244/2025. nyilvántartási számot, valamint a feladatkör megnevezését „Toborzási referens”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. május 25. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.