Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy munkaügyi és társadalombiztosítási vagy személyügyi, munkaügyi igazgatási képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség; vagy érettségi végzettség.
  • Toborzás-kiválasztási folyamatokban szerzett tapasztalat.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).


Főbb feladatok

  • Toborzási és felvételi folyamat teljes körű menedzselése.
  • Jelöltek felkutatása és előszűrése, interjúk szervezése, lebonyolítása.
  • Konzultáció és kapcsolattartás az illetékes vezetőkkel.
  • Jelöltekkel való kapcsolattartás, kommunikáció.
  • Toborzási kimutatások készítése, toborzási hatékonyság növelése.
  • Ellátja a szervezeti egység tevékenységéhez kapcsolódó adminisztratív feladatokat.
  • Álláspályázati kiírások szerkesztése és közzététele.
  • Jegyzőkönyvek készítése.

Elvárt kompetenciák

  • Pontos, precíz, felelősségteljes munkavégzés.
  • Együttműködési készség, rugalmasság.
  • Problémamegoldó képesség, kezdeményező készség.
  • Terhelhetőség.
  • Minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság).
  • Figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Közigazgatásban szerzett tapasztalat.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár 1054 Budapest, Hold u.4

Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet. 
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat legkésőbb 2025. május 11-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni az 244/2025. nyilvántartási számot, valamint a feladatkör megnevezését „Toborzási referens”.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. május 25. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.