Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Felsőfokú szakképzettség (elsősorban matematikus, statisztikus, közgazdasági, informatikai, műszaki felsőoktatásban szerzett szakképzettség) vagy középfokú szakirányú szakképesítés.
  • Rendelkezik az elvárt kompetenciákkal.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • Részvétel az üzleti folyamatok felmérésében, különböző adatforrásokból adatgyűjtés és rendszerezés.
  • Adatok tisztítása, átalakítása és összekapcsolása az elemzés előkészítése érdekében.
  • Az adatok elemzése és értelmezése az üzleti teljesítmény értékeléséhez és trendek azonosításához. Modellek, részletes jelentések és prezentációk készítése az eredmények összefoglalására és bemutatására.
  • Az üzleti vezetőségnek adatokkal alátámasztott ajánlásokat nyújtani a stratégiai döntések meghozatalához és a célkitűzések eléréséhez.
  • Fejlett adatbányász (data mining) és adattudományi módszerek (datascience) használata.
  • Visual Basic programozás, makró készítés.

Az ideális jelölt rendelkezzen az alábbi kompetenciákkal

  • Jártas az adatelemzésben, modellezésben (data science), MSSQL ismeret.
  • Magas szinten ismeri és kezeli az MS Excel-t (hosszabb, összetett függvények, Pivot táblák, Query használat), profi és gyors Powerpointos.
  • Jártas a Power BI-ban, szívesen mélyíti a tudását.
  • Képes önállóan Visual Basicben (makrókészítés) és JAVA-ban programozni, kész programokat adaptálni, továbbfejleszteni (egymásba ágyazott ciklusok, logikai operátorok, elágazások, szintaxis ismeret).
  • Nyitott új ismeretek elsajátítására, önképzésre.
  • Motiválják a kihívások, a kézzel fogható eredmények.
  • Strukturáltan gondolkodik és jó problémamegoldó.
  • Képes az önálló munkavégzésre, de nyitott az intenzív csapatmunkára is.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár székhelye és telephelyei (1054 Budapest, Hold utca 4.)

Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet. 
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján. 

A pályázatokat 2025. május 16-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 240/2025. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „Üzleti adatelemző”.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb: 2025. május 30. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.