Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Érettségi végzettség vagy középszintű szakképesítés.
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt. (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • Ellátja az ügyviteli-szervezési feladatokat.
  • Gondoskodik az ügyiratok postázásáról, iktatórendszert kezel, ellátja az igazgató levelezésének bonyolítását.
  • Vármegyei igazgatósági funkcionális e-mail postafiók kezelése, határidők figyelése, címlisták kezelése.
  • Szkennelési, fénymásolási, gépelési feladatokat lát el.
  • Fogadja a telefonhívásokat, átadja az üzeneteket, figyeli és jelzi a megbeszélések időpontját.
  • Fogadja az igazgatóhoz érkező vendégeket.
  • Nyilvántartást vezet a határidős feladatokról.
  • Közreműködik rendezvények, tárgyalások megszervezésében, lebonyolításában.
  • Folyamatos kapcsolatot tart az irodákkal.
  • A munkatársak és vezetők részére küldött meghívások egyeztetése, koordinálása.
  • Végzi a bejövő és kimenő papíralapú és elektronikus ügyiratok kezelését, a posta bontását, érkeztetését, nyilvántartásba vételét, előzményezését, iktatását, továbbítását, postázását.
  • Részt vesz a másolási, sokszorosítási és egyéb adminisztrációs feladatok ellátásában, a nyomtatványok kiadásában.
  • Közreműködik a nem kézbesített (elveszett) postai küldeményekkel kapcsolatos tudakozványok elkészítésében, a Magyar Posta részére történő megküldésében.
  • Közreműködik az ügyiratok selejtezésének előkészítésében és a selejtezés végrehajtásában, az irattárak rendezésében.
  • Gondoskodik a lejárt megőrzési idejű iratok selejtezéséről, elkészíti az iratselejtezési jegyzőkönyveket, gondoskodik a levéltárnak történő továbbításukról, a megsemmisítés engedélyezése céljából.
  • Ellátja az ügyiratkezelő rendszer helyi jogosultságainak kezelésével és a partnertörzs bővítésével kapcsolatos feladatokat.
  • Koordinálja a honlappal kapcsolatos igazgatósági igényeket.
  • Koordinálja az Igazgatóságot érintő külső ellenőrzéseket, kapcsolatot tart az ellenőrzést végző szervvel és kezeli a megállapításokat.
  • Gondoskodik az Igazgatóság illetékességébe nem tartozó ügyek továbbításáról a hatáskörrel rendelkező illetékes hatóság, szerv részére, vagy ha ez nem lehetséges, gondoskodik a küldemények feladónak történő visszaküldéséről.
  • Gondoskodik a rendszeres és eseti értekezletek összehívásáról és lebonyolításáról, azokról szükség esetén emlékeztetőt készít az érintettek számára.
  • Gondoskodik az Igazgatóság által használt körbélyegzők igényléséről, kiadásáról, naprakész nyilvántartásáról, körbélyegzők használatával kapcsolatban ellenőrzés lefolytatásáról.
  • Ellátja a hivatali kapun keresztül érkező iratok IRMA iktatóprogramba történő érkeztetésével kapcsolatos feladatokat, valamint az iratok hivatali kapun keresztüli továbbítását. 

Elvárt kompetenciák

  • Pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés.
  • Magasszintű kommunikációs és problémamegoldó képesség.
  • Kezdeményező készség.
  • Együttműködési készség.
  • Minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság).

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Hasonló munkaterületen szerzett tapasztalat.
  • Elektronikus ügyintézésben szerzett tapasztalat.
  • Közigazgatásban szerzett ügyviteli feladat-ellátási gyakorlat.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár, Győr-Moson-Sopron Vármegyei Igazgatóság 9024 Győr, Hunyadi utca 6/A

Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Motivációs levelet, illetményigény megjelölésével.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. május 04-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 227/2025. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „Titkársági referens (GYŐR)”.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. május 18. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.