Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Érettségi végzettség vagy középszintű szakképesítés.
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt. (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
- Ellátja az ügyviteli-szervezési feladatokat.
- Gondoskodik az ügyiratok postázásáról, iktatórendszert kezel, ellátja az igazgató levelezésének bonyolítását.
- Vármegyei igazgatósági funkcionális e-mail postafiók kezelése, határidők figyelése, címlisták kezelése.
- Szkennelési, fénymásolási, gépelési feladatokat lát el.
- Fogadja a telefonhívásokat, átadja az üzeneteket, figyeli és jelzi a megbeszélések időpontját.
- Fogadja az igazgatóhoz érkező vendégeket.
- Nyilvántartást vezet a határidős feladatokról.
- Közreműködik rendezvények, tárgyalások megszervezésében, lebonyolításában.
- Folyamatos kapcsolatot tart az irodákkal.
- A munkatársak és vezetők részére küldött meghívások egyeztetése, koordinálása.
- Végzi a bejövő és kimenő papíralapú és elektronikus ügyiratok kezelését, a posta bontását, érkeztetését, nyilvántartásba vételét, előzményezését, iktatását, továbbítását, postázását.
- Részt vesz a másolási, sokszorosítási és egyéb adminisztrációs feladatok ellátásában, a nyomtatványok kiadásában.
- Közreműködik a nem kézbesített (elveszett) postai küldeményekkel kapcsolatos tudakozványok elkészítésében, a Magyar Posta részére történő megküldésében.
- Közreműködik az ügyiratok selejtezésének előkészítésében és a selejtezés végrehajtásában, az irattárak rendezésében.
- Gondoskodik a lejárt megőrzési idejű iratok selejtezéséről, elkészíti az iratselejtezési jegyzőkönyveket, gondoskodik a levéltárnak történő továbbításukról, a megsemmisítés engedélyezése céljából.
- Ellátja az ügyiratkezelő rendszer helyi jogosultságainak kezelésével és a partnertörzs bővítésével kapcsolatos feladatokat.
- Koordinálja a honlappal kapcsolatos igazgatósági igényeket.
- Koordinálja az Igazgatóságot érintő külső ellenőrzéseket, kapcsolatot tart az ellenőrzést végző szervvel és kezeli a megállapításokat.
- Gondoskodik az Igazgatóság illetékességébe nem tartozó ügyek továbbításáról a hatáskörrel rendelkező illetékes hatóság, szerv részére, vagy ha ez nem lehetséges, gondoskodik a küldemények feladónak történő visszaküldéséről.
- Gondoskodik a rendszeres és eseti értekezletek összehívásáról és lebonyolításáról, azokról szükség esetén emlékeztetőt készít az érintettek számára.
- Gondoskodik az Igazgatóság által használt körbélyegzők igényléséről, kiadásáról, naprakész nyilvántartásáról, körbélyegzők használatával kapcsolatban ellenőrzés lefolytatásáról.
- Ellátja a hivatali kapun keresztül érkező iratok IRMA iktatóprogramba történő érkeztetésével kapcsolatos feladatokat, valamint az iratok hivatali kapun keresztüli továbbítását.
Elvárt kompetenciák
- Pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés.
- Magasszintű kommunikációs és problémamegoldó képesség.
- Kezdeményező készség.
- Együttműködési készség.
- Minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- Hasonló munkaterületen szerzett tapasztalat.
- Elektronikus ügyintézésben szerzett tapasztalat.
- Közigazgatásban szerzett ügyviteli feladat-ellátási gyakorlat.
Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár, Győr-Moson-Sopron Vármegyei Igazgatóság 9024 Győr, Hunyadi utca 6/A
Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Motivációs levelet, illetményigény megjelölésével.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat 2025. május 04-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 227/2025. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „Titkársági referens (GYŐR)”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. május 18. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.