Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség: ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség; vagy érettségi végzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt. (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • Elvégzi a helyi önkormányzatok központi költségvetésből származó támogatásai tárgyévi igénylésének, illetve előző évi elszámolásainak megalapozottságára irányuló helyszíni ellenőrzéseket.
  • Ellátja a köznevelési, szakképzési, valamint a személyes gondoskodást nyújtó szociális, gyermekjóléti, gyermekvédelmi közfeladatot ellátó intézmények, szolgáltatók és hálózatok nem állami fenntartóit megillető állami támogatások helyszíni ellenőrzésével kapcsolatos feladatokat.
  • Ellátja a pályázatos eljárás keretében finanszírozott szolgáltatást nyújtó fenntartók elszámolásainak helyszíni ellenőrzésével kapcsolatos feladatokat.
  • Ellátja a helyi önkormányzatok kiegészítő támogatásai igénylésének és elszámolásának jogszerűségi, illetve szabályszerűségi felülvizsgálatával kapcsolatos feladatokat.
  • Szakmai tanácsadás nyújtása a helyi és helyi nemzetiségi önkormányzatok, társulások és költségvetési szervek munkájához.

Elvárt kompetenciák

  • Terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség.
  • Figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • B kategóriás vezetői engedély, autóvezetési gyakorlat.
  • Önkormányzati gazdálkodási, számviteli szabályok ismerete. 
  • Hatósági eljárásokban szerzett gyakorlat.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Igazgatóság 3525 Miskolc, Hősök tere 3.

Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján. 

A pályázatokat 2025. május 25-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 271/2025. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „felülvizsgálati és ellenőrzési referens (BAZ)”. 

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb: 2025. június 8. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.