Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen agrár-, gazdaságtudományi, műszaki vagy államtudományi képzési területen szerzett szakképzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office). 
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • A vármegyei kormányhivatalok által ügyintézett kérelmek (pl.: támogatási, kifizetési, változásbejelentési kérelmek) felügyeleti ellenőrzése.
  • A központi végrehajtás alá tartozó kérelmek esetén a teljes ügyintézési folyamat elvégzése.
  • Közreműködés a kérelmek benyújtásához kapcsolódó kitöltési útmutatók, tájékoztatók előkészítésében.
  • A kérelmek bírálatához szükséges ügyintézői segédletek elkészítése és eseti felülvizsgálata.
  • Az egyes intézkedések végrehajtásával kapcsolatos jelentések, adatszolgáltatások készítése.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Államigazgatási tapasztalat, közigazgatási alap- illetve szakvizsga megléte.
  • Az Európai Unió közösségi jogának ismerete.
  • Projektmenedzsment területen szerezett tapasztalat.
  • Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség.
  • Angol nyelvtudás.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár, Vidékfejlesztési Támogatások Főosztálya, 1095 Budapest, Soroksári út 22-24. 

Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel ellátott motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. május 11-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 196/2025. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „vidékfejlesztési támogatási szakértő”.

A jelentkezések elbírálásának határideje legkésőbb: 2025. május 25. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.