Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség: ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség; vagy egyetemi vagy főiskolai végzettség és közbeszerzési területen szerzett képesítés.
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84. §-a szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt [a Kit. 117. § (6) és (8) bekezdése, vagy a 166. § (4) bekezdése, illetve a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 60. § (1) bekezdés i) pontja szerint].
Főbb feladatok
- Az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló kormányrendeletek alapján, valamint az Irányító Hatóság (továbbiakban: IH) és a Kincstár között létrejött megállapodásban foglaltak szerint közreműködik a Regionális Fejlesztési Programok Közreműködő Szervezeti (KSZ) feladatainak ellátásában, különösen a kedvezményezettek által lefolytatott közbeszerzési eljárások ellenőrzései tekintetében.
- Elvégzi az EMIR, az EUPR, illetve egyéb IT rendszerekkel kapcsolatos adminisztrációkat, a feladatkörébe tartozóan felelős az egyes informatikai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltéséért, a szükséges módosítások aktualizálásáért, végrehajtásáért, ellenőrzéséért, továbbá használja az IT rendszerek által adott sablonokat.
- Adatot és információt szolgáltat a vonatkozó jogszabályokban, valamint eljárásrendekben foglalt jelentések, beszámolók, riportok, ellenőrzési tervek készítéséhez, és az egyéb időszakos jelentések összeállításához. Vezeti a jogszabályokban és belső eljárásrendekben meghatározott nyilvántartásokat.
- Nyomon követi a kedvezményezettek közbeszerzési kötelezettségének alakulását.
- Folyamatosan nyomon követi a közbeszerzési eljárásokat, döntéseket.
- Feladatköréhez kapcsolódóan ellátott feladatok során keletkezett információk alapján a szabálytalanságkezelésre vonatkozó szabályozás betartása és az észlelt szabálytalansági gyanú bejelentése az eljárásrendnek megfelelően.
- Részvétel a szakmai képzéseken.
- Kapcsolattartás a szakmai területekkel.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- Közbeszerzési tanácsadó szakképzettség.
- Jogász szakképzettség.
- Közbeszerzési eljárások terén szerzett gyakorlat.
- Európai uniós fejlesztési programok terén szerzett gyakorlat.
- Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár Veszprém Vármegyei Igazgatóság, 8200 Veszprém, Brusznyai Árpád utca 1.
Az álláshely határozott időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. A határozott idejű foglalkoztatás 2029. december 31-ig tart.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot
- Illetményigénnyel ellátott motivációs levelet
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat 2025. május 30-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 292/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „RFP közbeszerzés ellenőrzési referens (VESZ)”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. június 13. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.