Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség: ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség; vagy egyetemi vagy főiskolai végzettség és közbeszerzési területen szerzett képesítés.
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84. §-a szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt [a Kit. 117. § (6) és (8) bekezdése, vagy a 166. § (4) bekezdése, illetve a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 60. § (1) bekezdés i) pontja szerint].

Főbb feladatok

  • Az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló kormányrendeletek alapján, valamint az Irányító Hatóság (továbbiakban: IH) és a Kincstár között létrejött megállapodásban foglaltak szerint közreműködik a Regionális Fejlesztési Programok Közreműködő Szervezeti (KSZ) feladatainak ellátásában, különösen a kedvezményezettek által lefolytatott közbeszerzési eljárások ellenőrzései tekintetében.
  • Elvégzi az EMIR, az EUPR, illetve egyéb IT rendszerekkel kapcsolatos adminisztrációkat, a feladatkörébe tartozóan felelős az egyes informatikai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltéséért, a szükséges módosítások aktualizálásáért, végrehajtásáért, ellenőrzéséért, továbbá használja az IT rendszerek által adott sablonokat.
  • Adatot és információt szolgáltat a vonatkozó jogszabályokban, valamint eljárásrendekben foglalt jelentések, beszámolók, riportok, ellenőrzési tervek készítéséhez, és az egyéb időszakos jelentések összeállításához. Vezeti a jogszabályokban és belső eljárásrendekben meghatározott nyilvántartásokat.
  • Nyomon követi a kedvezményezettek közbeszerzési kötelezettségének alakulását.
  • Folyamatosan nyomon követi a közbeszerzési eljárásokat, döntéseket.
  • Feladatköréhez kapcsolódóan ellátott feladatok során keletkezett információk alapján a szabálytalanságkezelésre vonatkozó szabályozás betartása és az észlelt szabálytalansági gyanú bejelentése az eljárásrendnek megfelelően.
  • Részvétel a szakmai képzéseken.
  • Kapcsolattartás a szakmai területekkel.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Közbeszerzési tanácsadó szakképzettség.
  • Jogász szakképzettség.
  • Közbeszerzési eljárások terén szerzett gyakorlat.
  • Európai uniós fejlesztési programok terén szerzett gyakorlat.
  • Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár Veszprém Vármegyei Igazgatóság, 8200 Veszprém, Brusznyai Árpád utca 1.

Az álláshely határozott időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. A határozott idejű foglalkoztatás 2029. december 31-ig tart.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot
  • Illetményigénnyel ellátott motivációs levelet
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. május 30-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 292/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „RFP közbeszerzés ellenőrzési referens (VESZ)”. 

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. június 13. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.