Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség: ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy műszaki képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség; vagy érettségi végzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • A pályázati kiírások alapján elvégzi a beérkező pályázatok befogadását, felülvizsgálatát, szükség esetén hiánypótoltatását, és továbbítását a döntéshozó felé, majd pozitív döntés esetén előkészíti a támogatási szerződést, támogatói okiratot.
  • Vis maior pályázat esetén koordinálja a helyszíni ellenőrzési bizottságot az előzetes és utólagos helyszíni vizsgálatokhoz, és a helyszínen tapasztaltakat jegyzőkönyvben rögzíti, valamint értesíti az önkormányzatot a támogatói okirat elérhetőségéről.
  • Ellenőrzi, szükség esetén hiánypótoltatja és feldolgozza a támogatás igénybevételéhez szükséges dokumentumokat.
  • Ellenőrzi, szükség esetén hiánypótoltatja az elszámolásokat, dönt az elszámolások, beszámolók elfogadásáról, szükség esetén intézkedik a támogatás részleges vagy teljes visszavonásáról, vis maior pályázatok esetében döntést készít elő az elszámolások elfogadásáról.
  • Amennyiben munkája során szabálytalanságot észlel, úgy azt jelzi felettese felé és egyben szankcióra tesz javaslatot a döntéshozó felé.
  • Elvégzi a helyszíni vagy irodai, dokumentum alapú ellenőrzést (elő-, utó-, közbenső vagy záró ellenőrzés), szükség esetén a soron kívüli ellenőrzést.
  • Gondoskodik a lezárt pályázatokkal kapcsolatos intézkedések megtételéről. (Jelzálog törlése, felhatalmazó levelek visszavonása, stb.)
  • Elvégzi a vonatkozó jogszabályoknak és belső eljárásrendeknek megfelelően a gyermek születése esetén az apát megillető pótszabadsággal összefüggő költségek megtérítésével kapcsolatos helyszíni ellenőrzésekkel összefüggő feladatokat.
  • Elvégzi a vonatkozó jogszabályoknak, belső eljárásrendeknek és útmutatóknak megfelelően a megváltozott munkaképességű dolgozókat foglalkoztató, költségkompenzációs, valamint rehabilitációs költségtámogatásban részesülő szervezetek ellenőrzésével kapcsolatos feladatokat (finanszírozási, beszámoló ellenőrzési és helyszíni ellenőrzési feladatok).
  • Ellátja a vonatkozó jogszabályoknak és belső eljárásrendeknek megfelelően az építtetői fedezetkezeléssel kapcsolatos feladatokat.
  • Ellátja a vonatkozó jogszabályoknak és eljárásrendeknek megfelelően az országgyűlési képviselők választása kampányköltségeinek támogatásával kapcsolatos  feladatokat.
  • Egyedi megállapodások alapján a hatályos jogszabályoknak és eljárásrendeknek megfelelően ellátja a kincstári körbe tartozó intézmények által a foglalkoztatottak részére nyújtott lakáscélú támogatások kezelésének feladatait.
  • Eljárásrendben foglaltak szerint ellátja a követeléskezelésből adódó feladatokat.
  • Ellátja a megszűnt Wesselényi Miklós Ár- és Belvízvédelmi Kártalanítási Alap helyett létrejött ár- és belvízvédelmi kártalanítás céljából létrehozott fejezeti kezelésű előirányzat hatályban lévő kártalanítási szerződéseivel kapcsolatos feladatokat.
  • Cégfigyelést végez a támogatott átalakulására, valamint csőd, felszámolási vagy végelszámolási, továbbá adósságrendezési eljárására vonatkozóan és a támogatott köztartozása tekintetében.
  • A Magyar Falu Programmal kapcsolatban beérkező kérelmek esetén elvégzi a kérelmek felülvizsgálatát, szükség esetén hiánypótoltatását és lezárja a kérelmeket tartalmi értékelésre.
  • A Magyar Falu Program esetében a támogatói döntést követően kezeli a támogatói okirat kibocsátását megelőző esetleges hiánypótlásokat és előkészíti a támogatói okiratokat.
  • Végzi a Magyar Falu Program keretében támogatott pályázatok kapcsán beérkező elszámolások és beszámolók feldolgozását, adminisztratív ellenőrzését a megjelent pályázati kiírások és felhívások, útmutatók, valamint a rendelkezésre bocsátott segédletek alapján.
  • A kijelölt esetekben elvégzi a Magyar Falu Program keretében támogatott pályázatok kapcsán beérkező elszámolások helyszíni ellenőrzését a megjelent pályázati kiírások és felhívások, útmutatók, valamint a rendelkezésre bocsátott segédletek alapján.
  • A Magyar Falu Program keretében támogatott pályázatok estében a fenntartási időszak végén bekéri a záró beszámolót, elvégzi a záráshoz kapcsolódó feladatokat.
  • Kezeli a Magyar Falu Program keretében támogatott pályázatok változásbejelentéseit.
  • Adatot és információt szolgáltat a vonatkozó jogszabályokban, valamint eljárásrendekben foglalt jelentések, beszámolók, riportok, ellenőrzési tervek készítéséhez, és az egyéb időszakos jelentések összeállításához. Vezeti a jogszabályokban és belső eljárásrendekben meghatározott nyilvántartásokat.
  • Feladatköréhez tartozó feladatait ellátja a Helyreállítási és Ellenállóképességi Eszközökből finanszírozott projektek vonatkozásában is.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Azonos, vagy hasonló szakterületen szerzett szakmai gyakorlat.
  • Hazai és/vagy uniós támogatások kezelésében és lebonyolításában szerzett tapasztalat.

Munkavégzés helye és pontos címe

Magyar Államkincstár Zala Vármegyei Igazgatóság Állampénztári Iroda, 8900 Zalaegerszeg, Dísz tér 7.

Az álláshely határozott időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. A határozott idejű foglalkoztatás előreláthatólag 2026. december 07-ig, legfeljebb a tartós távollét megszűnéséig tart.

 A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján

A pályázatokat 2025. május 30-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 316/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Hazai pályázati referens (ZALA)”.

A feladatkörrel kapcsolatosan további információt a szervezeti egység vezetője nyújt a 92/501-680-as telefonszámon.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. június 13. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.