Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy államtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség.
  • Számítógépes felhasználói szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  •  A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • A tárcaegyeztetések keretében beérkező előterjesztéseknek a Magyar Államkincstáron (a továbbiakban: Kincstár) belüli koordinálása, a beérkezett észrevételek, vélemények alapján elnöki/elnökhelyettesi/központi igazgatói/főosztályvezetői aláírásra a „kimenő” válaszlevelek előkészítése, jóváhagyást követő kiküldése, továbbá az érintettek tájékoztatása. Felső vezetői ülésekre (pl: Közigazgatási Államtitkári Értekezlet, Kabinetülések, Kormány) érkező előterjesztések koordinálása, a Koordinációs Osztály által meghatározott ügyeleti rend szerint.
  • A vezető szignálásnak megfelelően a külső előterjesztések belső koordinációjának az elvégzése, a beérkezett észrevételek alapján a „kimenő” válaszlevelek előkészítése, aláírás után az érintettek tájékoztatása.
  • A belső szabályozó eszköz-tervezetek véleményezésre megküldése az érintett szervezeti egységeknek a vezető szignálásnak megfelelően, az észrevételek összegyűjtése és megküldése a készítő szervezeti egységnek.
  •  A Koordinációs Osztály feladatkörébe tartozó ügyekben belső szabályozó eszközök készítése, illetve közreműködés azok elkészítésében.
  • A belső szabályozó eszközök kiadásával összefüggésben a vonatkozó utasítás szerint a koordinációs feladatok ellátása, az utasítások közzétételre előkészítése, a támpéldányok kezelése.
  • Közreműködés a Kincstár belső információs portáljának (KincstárWeb) fejlesztésében.
  • A Kincstár nevében aláírásra jogosultakról a képviseleti nyilvántartás vezetése. Az ahhoz kapcsolódó vezetői adatlapok, felhatalmazások és meghatalmazások kezelésének ellátása, valamint közreműködés a tanúsítványok kiállításában.
  • Az aláírás-bejelentő nyomtatványok és az ahhoz kapcsolódó nyomtatványok kezelésével kapcsolatos feladatok ellátása.
  • A Kincstár körbélyegzőinek nyilvántartása és az ehhez kapcsolódó feladatok ellátása a Kincstár Központ tekintetében.
  • Heti jogszabályfigyelés elkészítése, az előzetesen meghatározott ügyeleti rend szerint.
  • Közreműködés az Állami Számvevőszék, a Kormányzati Ellenőrzési Hivatal, Nemzetgazdasági Minisztérium az irányító szerv, vagy a felsorolt szervezetek megbízottjai által lefolytatott, valamint az Európai Támogatásokat Auditáló Főigazgatóság uniós támogatás kincstári felhasználását (Kincstár, mint kedvezményezett) célzó ellenőrzések koordinációjában.


Elvárt kompetenciák

  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés, terhelhetőség.
  • Kezdeményezőkészség, innovatív gondolkodásmód, rendszerszemlélet.
  • Jó kommunikációs készség.
  • Megfelelő együttműködési és kapcsolatteremtő készség.
  • Kiemelt figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására.


A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Koordinációs területen szerzett tapasztalat.
  • Elektronikus ügyintézésben szerzett tapasztalat.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár Szabályozási és Koordinációs Főosztály, Koordinációs Osztály 1054 Budapest, Vadász u. 16.

Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettségeket, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – a pályáztatás időtartamára nyilvántartja és kezeli.

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. augusztus 24-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 483/2025. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „Koordinációs referens”.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. szeptember 7. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.