Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Érettségi végzettség vagy középszintű szakképesítés
  • Felhasználó szintű számítástechnikai ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
     

    Főbb feladatok

  • Végzi a bejövő és kimenő papíralapú és elektronikus ügyiratok kezelését, a posta bontását, érkeztetését, nyilvántartásba vételét, előzményezését, iktatását, továbbítását, postázását.
  • Végzi a kimenő postai küldemények díjhiteles feladását.
  • Részt vesz a másolási, sokszorosítási és egyéb adminisztrációs feladatok ellátásában, a nyomtatványok kiadásában.
  • Közreműködik a nem kézbesített (elveszett) postai küldeményekkel kapcsolatos tudakozványok elkészítésében, a Magyar Posta részére történő megküldésében.
  • Közreműködik az ügyiratok selejtezésének előkészítésében és a selejtezés végrehajtásában, az irattárak rendezésében.
  • Szervezi és felügyeli az Igazgatóság irattározási tevékenységét, gondoskodik az irattárak rendezéséről.
  • Iratátadás-átvételi jegyzőkönyvvel átveszi és a központi irattárban elhelyezi a szervezeti egységek által az átmeneti irattári őrzést követően leadott ügyiratokat.
  • A központi irattárban elhelyezett iratokról naprakész nyilvántartást vezet, az irattárból kiadott iratokról kölcsönzési naplót készít, a kiadott irat helyén ügyiratpótló lapot helyez el.
  • Gondoskodik a lejárt megőrzési idejű iratok selejtezéséről, elkészíti az iratselejtezési jegyzőkönyveket, gondoskodik a levéltárnak történő továbbításukról, a megsemmisítés engedélyezése céljából.
  • Gondoskodik a nem selejtezhető, levéltárba adandó dokumentumok levéltár részére történő átadásáról.
  • Kapcsolatot tart és szükség esetén egyeztet az illetékes levéltár, a Magyar Posta, valamint a Kincstár Központ ügyiratkezelési tevékenységének szakmai felügyeletét ellátó szervezeti egység munkatársaival.
  • Ellátja az ügyiratkezelő rendszer helyi jogosultságainak kezelésével és a partnertörzs bővítésével kapcsolatos feladatokat.


Elvárt kompetenciák

  •   Önálló munkavégzés.
  • Jó kommunikációs készség.
  • Együttműködési készség, rugalmasság.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • „B” kategóriás jogosítvány.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár Békés Vármegyei Igazgatóság, Pénzügyi és Koordinációs Iroda 5600 Békéscsaba, Szabadság tér 7-9. 

Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. Az álláshely az elbírálást követően legkorábban 2025. szeptember 8-tól betölthető.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel ellátott motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.


Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. augusztus 22-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 468/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „ügyiratkezelési referens (BÉK)”. 

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. szeptember 5. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.