Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Érettségi végzettség vagy középszintű szakképesítés
- Felhasználó szintű számítástechnikai ismeret (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
- Végzi a bejövő és kimenő papíralapú és elektronikus ügyiratok kezelését, a posta bontását, érkeztetését, nyilvántartásba vételét, előzményezését, iktatását, továbbítását, postázását.
- Végzi a kimenő postai küldemények díjhiteles feladását.
- Részt vesz a másolási, sokszorosítási és egyéb adminisztrációs feladatok ellátásában, a nyomtatványok kiadásában.
- Közreműködik a nem kézbesített (elveszett) postai küldeményekkel kapcsolatos tudakozványok elkészítésében, a Magyar Posta részére történő megküldésében.
- Közreműködik az ügyiratok selejtezésének előkészítésében és a selejtezés végrehajtásában, az irattárak rendezésében.
- Szervezi és felügyeli az Igazgatóság irattározási tevékenységét, gondoskodik az irattárak rendezéséről.
- Iratátadás-átvételi jegyzőkönyvvel átveszi és a központi irattárban elhelyezi a szervezeti egységek által az átmeneti irattári őrzést követően leadott ügyiratokat.
- A központi irattárban elhelyezett iratokról naprakész nyilvántartást vezet, az irattárból kiadott iratokról kölcsönzési naplót készít, a kiadott irat helyén ügyiratpótló lapot helyez el.
- Gondoskodik a lejárt megőrzési idejű iratok selejtezéséről, elkészíti az iratselejtezési jegyzőkönyveket, gondoskodik a levéltárnak történő továbbításukról, a megsemmisítés engedélyezése céljából.
- Gondoskodik a nem selejtezhető, levéltárba adandó dokumentumok levéltár részére történő átadásáról.
- Kapcsolatot tart és szükség esetén egyeztet az illetékes levéltár, a Magyar Posta, valamint a Kincstár Központ ügyiratkezelési tevékenységének szakmai felügyeletét ellátó szervezeti egység munkatársaival.
- Ellátja az ügyiratkezelő rendszer helyi jogosultságainak kezelésével és a partnertörzs bővítésével kapcsolatos feladatokat.
Elvárt kompetenciák
- Önálló munkavégzés.
- Jó kommunikációs készség.
- Együttműködési készség, rugalmasság.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- „B” kategóriás jogosítvány.
Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár Békés Vármegyei Igazgatóság, Pénzügyi és Koordinációs Iroda 5600 Békéscsaba, Szabadság tér 7-9.
Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. Az álláshely az elbírálást követően legkorábban 2025. szeptember 8-tól betölthető.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Illetményigénnyel ellátott motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat 2025. augusztus 22-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 468/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „ügyiratkezelési referens (BÉK)”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. szeptember 5. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.