Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség, elsődlegesen gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy érettségi és gyakorlat hasonló munkakörben.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
- Felügyeli a Kincstár speciális számlavezetési tevékenységéhez kapcsolódó pénzforgalmi megbízások és adatállományok elektronikus forgalmazási és feldolgozási feladatainak végrehajtását.
- Elszámolásforgalmi egyeztetéseket végez az érintett kincstári szakrendszerekben.
- Kapcsolattartás belföldi pénzforgalmi szolgáltatókkal, kincstári számlatulajdonosokkal, részükre HelpDesk szolgáltatás nyújtása.
- Törzsadatkezelés kincstári számlatulajdonosokra vonatkozóan.
- Részvétel a területet érintő informatikai fejlesztésekben.
- Részvétel adatszolgáltatásban.
Elvárt kompetenciák
- Önálló munkavégzés, felelősségtudat.
- Szakmai ismeretek gyakorlati alkalmazása.
- Magas szintű kommunikációs és problémamegoldó képesség.
- Munkavégzésre vonatkozóan nagyfokú pontosság, igényesség.
- Terhelhetőség, rugalmasság, határozottság.
- Megbízhatóság, precizitás.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- Kincstári vagy egyéb pénzforgalmi intézménynél megszerzett gyakorlat.
- Pénzforgalmi szolgáltatások nyújtásában és elszámolásforgalmi eljárásokban szerzett tapasztalat.
- Önkormányzati gazdálkodási, számviteli szabályok ismerete.
Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár Pénzforgalmi Főosztály, 1054 Budapest Vadász utca 16.
Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Illetmény igénnyel megjelölt motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat 2025. július 12-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 376/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Elszámolásforgalmi szakértő”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. július 26. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.