Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen közgazdasági, gazdaságtudományi és/vagy jogi képzési területen szerzett szakképzettség vagy egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
- A szakterületek és területi szervek bevonásával kialakítja és működteti a Kincstár integrált kockázatkezelési rendszerét.
- Kialakítja a Kincstár kockázatkezelési szabályzatát és módszertanát.
- Kockázatokról nyilvántartást vezet, elemzéseket készít.
- Részt vesz a Kincstár folyamataival, tevékenységével kapcsolatos kockázatkezelői ajánlások, javaslatok kialakításában.
- Szakterületek bevonásával kialakítja és működteti a Kincstár üzletmenet-folytonosság irányítási rendszerét.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- 3–5 év tapasztalat működési kockázatkezelés / compliance / belső ellenőrzés / stratégiai tervezés területén.
- Rendszerszemlélet, stratégiai gondolkodás, folyamatmenedzsment ismeretek.
- Kiváló elemzőkészség és kommunikációs készségek.
- Integrált kockázatmenedzsment, vagy Enterprise Risk Management bevezetésében, működtetésében való tapasztalat.
- Adatbázis kezelő, vagy adatvizualizációs eszközök ismerete.
- ISO 31000, ISO 27001, BCP ismeretek.
Munkavégzés helye és pontos címe
Magyar Államkincstár 1054 Budapest, Hold u. 4.
Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat legkésőbb 2025. augusztus 14-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni az 447/2025. nyilvántartási számot, valamint a feladatkör megnevezését „Kockázatkezelő”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. augusztus 28. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.