Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy műszaki képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász, vagy érettségi végzettség és a feladat ellátásához szükséges szakképesítés.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • Ellátja a továbbadott támogatások elbírálásával kapcsolatos ügyintézői feladatokat.
  • Vezeti a feladat ellátáshoz kapcsolódó nyilvántartásokat, adatszolgáltatásokat készít.
  • Közreműködik a továbbadott támogatások kezeléséhez szükséges szakrendszer tesztelési feladataiban.
  • Ellenőrzi és elbírálja a kifizetési igényeket.
  • Előkészíti az egyes intézkedéseket érintő dokumentumokat.
  • Ellátja az eljárás és a támogatási jogviszony megszűnésével kapcsolatos feladatokat.
  • Ellátja a kifogások ügyintézését első fokon.
  • Elvégzi a továbbadott támogatások megállapításához benyújtott kérelmek iktatásával kapcsolatos feladatokat a szakrendszerben.

Elvárt kompetenciák

  • Pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés. 
  • Terhelhetőség és problémamegoldó képesség.
  • Figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására.

 A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Hasonló munkaterületen szerzett tapasztalat.
  • Felsőfokú, szakirányú (közgazdasági, pénzügyi) végzettség.
  • IIER szakrendszer ismerete.

Munkavégzés helye és pontos címe:

Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóság, Elszámolási és Számfejtési Főosztály, Továbbadott Támogatások Elszámolási Osztály 1139 Budapest, Váci út 73.

Az álláshely határozott időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. A határozott ideig tartó foglalkoztatás előreláthatóan 2029. december 31-ig tart.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. június 16-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 319/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Pályázatkezelési referens”. 

A feladatkörrel kapcsolatosan további információt Marlok-Nagy Melinda főosztályvezető nyújt a +36 1 270-8821 telefonszámon.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. június 30. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.