Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Legalább érettségi végzettség és pénzügyi-számviteli szakképesítés, vagy egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office: Word, Excel).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • Ellátja az Ny. Alap főkönyvi könyvelési rendszerében a kötelezettségvállalások, előirányzatok, illetve bankszámla forgalmak ellenőrzését, könyvelését.
  • Ellátja az Ny. Alap főkönyvi könyvelési rendszerében a bankszámla forgalmak feldolgozását, rögzítését, könyvelését.
  • A követeléskezelési szakterület által megküldött egyéb adatszolgáltatás feldolgozása (ellenőrzés, egyeztetés, főkönyvi könyvelésben történő rögzítés, analitikai-főkönyv egyezőség biztosítása).
  • Az Ellátási portfólióba tartozó vagyonelemekkel kapcsolatos könyvelések-, adatszolgáltatások végrehajtása, vagyonleltár elkészítése).
  • Elkészíti az Ny. Alappal kapcsolatos jogszabályban előírt rendszeres (havi költségvetési jelentés, mérlegjelentés) valamint belső és eseti adatszolgáltatásokat.
  • Részt vesz a főosztályon az egyéb adminisztratív feladatok ellátásában.
  • NAV által megküldött járulékbevételekhez kapcsolódó leltártáblák egyeztetése, könyvelése.
    A nyugdíjbiztosítással, illetve a nyugdíjbiztosítás számviteli feladataival kapcsolatos speciális ismeretekre betanítjuk. 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Pénzügyi és számviteli területen szerzett tapasztalat, könyvelési gyakorlat.
  • Államháztartási számviteli tapasztalat.
  • Mérlegképes könyvelői szakképesítés.

Munkavégzés helye és pontos címe:

 Magyar Államkincstár, Társadalombiztosítási Pénzellátások Alapkezelési Főosztálya; 1081 Budapest, Fiumei út 19/A.

Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásról szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot
  • Illetményigénnyel ellátott motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján

A pályázatokat 2025. június 26-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 358/2025. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „társadalombiztosítási pénzellátások alapkezelési számviteli referens”.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. július 10. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.