Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Érettségi végzettség vagy középszintű szakképesítés.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- Hozzájárulás nemzetbiztonsági ellenőrzés lefolytatásához.
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit) 82.§ (2) és (4) bekezdése szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt. (Kit. 117. § (6), (8) bekezdése, vagy a 166. § (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60. § (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
- A szervezeti egység tevékenységéhez kapcsolódó ügyviteli-szervezési és ügyviteli-koordinációs feladatok végzése.
- Ügyiratok nyilvántartása, postázása, irattárazása, a központi iktatórendszer kezelése.
- Kézi irattár kezelése, iratok – rendszerezést követő – központi irattárba történő leadása.
- Telefonhívások fogadása, üzenetek átadása, megbeszélések, tárgyalások időpontjának figyelése, jelzése.
- Közreműködés a szervezeti egység rendezvényeinek, tárgyalásainak megszervezésében, lebonyolításában.
- A szervezeti egység működéséhez szükséges irodaszerek, szakmai lapok, közlönyök, egyéb anyagok igénylése, szétosztása.
- Kormány előterjesztések és egyéb koordinációs anyagok illetékesség szerinti továbbítása, a határidő figyelése.
- Szkennelési, fénymásolási feladatok végzése.
- A főosztály feladatkörébe tartozó információs anyagok kezelése.
- A „Nagyösszegű kifizetések” engedélyezéséhez kapcsolódó ügyiratok illetékesség szerinti továbbítása, nyomon követése és nyilvántartása.
- Folyamatos kapcsolattartás az osztályokkal, segítségnyújtás a szakmai területek egyeztetési feladataihoz.
- Magyar Közlöny és a Hivatalos Értesítő, megjelenésének figyelése, vezetői szignálásra történő előkészítése, érintettek tájékoztatása.
- A határidős feladatok nyilvántartása, a határidők betartásának figyelemmel kísérése.
- A főosztályvezető tevékenységéhez kapcsolódó adminisztratív feladatok végzése.
- A szervezeti egység munkatársainak munkába járással kapcsolatos bérletek, jegyek összegyűjtése, leadása.
- A távollétjelentéshez (szabadság, betegség), munkaidő nyilvántartásához kapcsolódó feladatok ellátása.
- Titkársági adminisztrációs feladatok ellátása.
Elvárt kompetenciák
- Pontos, önálló, felelősségteljes munkavégzés.
- Terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség.
- Jó kapcsolattartó és kommunikációs képesség.
- MS Office és kiemelten az Excel kiváló ismerete.
A pályázat elbírálásnál előnyt jelent
- Központi költségvetési szervnél, fejezetnél ügyviteli területen szerzett gyakorlat.
Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár Államháztartási Fejezeti Főosztály 1054 Budapest, Hold u. 4.
Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. Az álláshely az elbírálást követően legkorábban 2025. augusztus 1-től betölthető.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat 2025. július 14-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 384/2025. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését: „titkársági referens”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb: 2025. július 28. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.