Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Érettségi végzettség vagy középszintű szakképesítés.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • Hozzájárulás nemzetbiztonsági ellenőrzés lefolytatásához. 
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit) 82.§ (2) és (4) bekezdése szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt. (Kit. 117. § (6), (8) bekezdése, vagy a 166. § (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60. § (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • A szervezeti egység tevékenységéhez kapcsolódó ügyviteli-szervezési és ügyviteli-koordinációs feladatok végzése.
  • Ügyiratok nyilvántartása, postázása, irattárazása, a központi iktatórendszer kezelése.
  • Kézi irattár kezelése, iratok – rendszerezést követő – központi irattárba történő leadása.
  • Telefonhívások fogadása, üzenetek átadása, megbeszélések, tárgyalások időpontjának figyelése, jelzése.
  • Közreműködés a szervezeti egység rendezvényeinek, tárgyalásainak megszervezésében, lebonyolításában.
  • A szervezeti egység működéséhez szükséges irodaszerek, szakmai lapok, közlönyök, egyéb anyagok igénylése, szétosztása.
  • Kormány előterjesztések és egyéb koordinációs anyagok illetékesség szerinti továbbítása, a határidő figyelése.
  • Szkennelési, fénymásolási feladatok végzése.
  • A főosztály feladatkörébe tartozó információs anyagok kezelése.
  • A „Nagyösszegű kifizetések” engedélyezéséhez kapcsolódó ügyiratok illetékesség szerinti továbbítása, nyomon követése és nyilvántartása.
  • Folyamatos kapcsolattartás az osztályokkal, segítségnyújtás a szakmai területek egyeztetési feladataihoz.
  • Magyar Közlöny és a Hivatalos Értesítő, megjelenésének figyelése, vezetői szignálásra történő előkészítése, érintettek tájékoztatása.
  • A határidős feladatok nyilvántartása, a határidők betartásának figyelemmel kísérése.
  • A főosztályvezető tevékenységéhez kapcsolódó adminisztratív feladatok végzése.
  • A szervezeti egység munkatársainak munkába járással kapcsolatos bérletek, jegyek összegyűjtése, leadása.
  • A távollétjelentéshez (szabadság, betegség), munkaidő nyilvántartásához kapcsolódó feladatok ellátása.
  • Titkársági adminisztrációs feladatok ellátása.

Elvárt kompetenciák

  • Pontos, önálló, felelősségteljes munkavégzés.
  • Terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség.
  • Jó kapcsolattartó és kommunikációs képesség.
  • MS Office és kiemelten az Excel kiváló ismerete.

A pályázat elbírálásnál előnyt jelent

  • Központi költségvetési szervnél, fejezetnél ügyviteli területen szerzett gyakorlat.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár Államháztartási Fejezeti Főosztály 1054 Budapest, Hold u. 4.

Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. Az álláshely az elbírálást követően legkorábban 2025. augusztus 1-től betölthető.


A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.


A pályázatokat 2025. július 14-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 384/2025. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését: „titkársági referens”.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb: 2025. július 28. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.