Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy államtudományi képzési területen szerzett szakképzettség, vagy jogász szakképzettség.
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
- Pénzügyi nyilvántartás és könyvelés biztosítása, főkönyvi és analitikus nyilvántartások egyezőségének ellenőrzése.
- Feladatkörébe tartozik a külső és belső szervek részére készítendő, az EMGA Könyvelési osztályt érintő adatszolgáltatás elkészítése, adatszolgáltatási táblák összeállítása.
- A beszedendő, illetve kifizetendő összegek rendszeres lekérdezése, nyilvántartása.
- Közreműködik egyéb adatszolgáltatások összeállításában, jelentési feladatok ellátásában.
Elvárt kompetenciák
- Magas szintű feladatmegoldó képesség.
- Kezdeményezőkészség (kreativitás, innováció).
- Logikus, rendszerekben történő gondolkodás.
- Jó analitikus készség.
- Monotóniatűrés.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- Feladatkör jellegéhez kapcsolódó Excel-teszt eredményes teljesítése a feltétel között szereplő gyakorlati ismeretek bemutatásához.
- Könyvelési területen szerzett gyakorlat.
- Mérlegképes regisztráció (vállalkozói szakirány).
- Közigazgatásban – elsődlegesen könyvelési területén – szerzett gyakorlat.
- Európai Uniós támogatásokhoz kapcsolódó közösségi és hazai szabályok ismerete.
Munkavégzés helye és pontos címe
Magyar Államkincstár 1095 Budapest, Soroksári út 22-24.
Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Illetményigénnyel ellátott motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – a pályáztatás időtartamára nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat 2025. augusztus 31-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 491/2025. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „EMGA könyvelési szakreferens”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb: 2025. szeptember 14. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.