A Kormány a kormányzati igazgatási szervekre vonatkozóan igazgatási szünetet rendelt el, melynek időtartama alatt a Nyugdíjfolyósító Igazgatóságnál az ügyintézés szünetel.
Személyes és telefonos ügyintézésre az idei évben utolsó ízben 2025. december 23-án, kedden lesz lehetőség.
Az igazgatási szünet utáni nyitás időpontja:
- Személyes ügyfélszolgálat: 2026. január 6, kedd 7:30;
- Telefonos ügyfélszolgálat: 2026. január 5, hétfő 7:30.
Az igazgatási szünet a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság által folyósított ellátásoknak a megszokott rendben, határidőben történő kifizetését nem érinti.
A Nyugdíjfolyósító Igazgatóság ügyfélszolgálata (1139 Budapest, Váci út 73.) az igazgatási szünet időtartama alatt zárva tart, csak az ügyfélszolgálati telefonszámokon meghallgatható általános tájékoztatók lesznek elérhetőek.
Meghosszabbodik az ügyintézési idő
Az ellátások megállapítására irányuló igények elbírálása és minden egyéb folyamatban lévő hatósági ügy ügyintézési ideje meghosszabbodik az igazgatási szünet időtartamával. A folyamatban lévő hatósági ügyekben az ügyfeleknek is hosszabb idő áll rendelkezésre a határidőn belül teljesítendő nyilatkozat, hiánypótlás, adatszolgáltatás megtételére.
Az igazgatási szünet alatt változatlanul lehetőség van elektronikus ügyintézésre a www.magyarorszag.hu oldalon a „Nyugdíj” menüpontban, a megfelelő ügy kiválasztásával.
Az elektronikus úton vagy postán feladott beadványok feldolgozására az igazgatási szünet leteltét követő első munkanaptól kezdve kerül sor.
Magyar Államkincstár