Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Középfokú szakirányú végzettség vagy szakirányú szakképesítés.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele hozzájárulás nemzetbiztonsági ellenőrzés lefolytatásához.
- A meghirdetett munkakör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 279.§ (6) és (7) bekezdése szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
Főbb feladatok
- A felelősségi körébe tartozó rendszerekkel kapcsolatos alkalmazásüzemeltetői feladatok ellátása.
- Kapcsolatottartás és együttműködés a fejlesztőkkel, az igénybejelentőkkel, az infrastruktúra üzemeltetőkkel és az üzleti szakterületekkel.
- Részvétel a Kincstár tesztelés automatizálási megoldásának kialakításában, dokumentálásában.
- Aktív részvétel és közreműködés az infrastruktúra üzemeltetők által végzett, az értékpapír forgalmazási rendszer és kapcsolódó rendszerek éles- és tesztkörnyezetének tervezett leállási, karbantartási munkálataiban, ezen feladatok végrehajtásának támogatása alkalmazás oldalon.
- Részvétel a felelősségi körébe tartozó rendszerek üzemeltetési dokumentációinak írásában és naprakészen tartásában.
- Közreműködés a tesztelésben és a hibaelhárításban, a hibajelenségek és a problémák dokumentálásában, a hibabejelentő rendszerben személyhez rendelt hibák elhárításában, bejelentő tájékoztatásában.
- A felelősségi körébe tartozó rendszerek működésével kapcsolatban érkezett hibabejelentések vizsgálata és a hiba okának megszüntetése.
- A felelősségi körébe tartozó rendszerek folyamatos üzemeltetésén belül biztosítja a háttérbeállítások elvégzését.
- A külső támogató szervezet tanácsadóival, programozóival szakmai együttműködést alakít ki.
- A felelősségi körébe tartozó rendszerek teszt és éles oldali verzióváltásait elvégzi, a rendszerkönyezeteket naprakészen tartja.
- Közreműködik a jogosultsági rendszer kialakításában, karbantartásában, elkészíti a jogosultsági szerepeket. Gondoskodik az engedélyezett új hozzáférések, jogosultságok megadásáról, a visszavonások átvezetéséről a felelősségi körébe tartozó rendszerekben.
- Adatbázis ismeretek alapján lekérdezések megfogalmazása az egyes funkciók állapotára vonatkozóan.
- A rendszer működésének és eseményeinek nyomonkövetése, illetve az incidensek, hibák felderítése a naplóállomány tartalmának vizsgálata segítségével.
Elvárt kompetenciák
- Üzemeltetői tapasztalat.
- Linux alapismeretek.
- SQL ismeret.
- Rendszerszemlélet.
- Szabálykövető személyiség.
- Jó kommunikációs készség.
- Analtikus gondolkodás.
- Csapatmunkára való képesség – együttműködés.
- Tanulási hajlandóság.
- Problémamegoldó képesség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- Banki rendszerek, sztenderdek ismerete.
- Konténerizáció ismerete.
- Oracle Weblogic ismerete.
- Releváns szakmai vizsgák/tanfolyamok.
- Releváns script nyelvek ismerete (pl. shell script).
- Államháztartási informatikai tapasztalat.
A munkavégzés helye és pontos címe
Magyar Államkincstár, Államháztartási és Pénzforgalmi Alkalmazásokat Támogató Informatikai Főosztály, 1054 Budapest, Hold utca 7.
A munkaviszony határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 3 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat 2025. október 31-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni az 628/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Alkalmazásüzemeltető”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. november 14. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a Magyar Államkincstár honlapján is.