Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség: ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy műszaki képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség; vagy érettségi végzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újra alkalmazási korlátozás hatálya alatt. (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladat

  • A pályázati kiírások alapján elvégzi a beérkező pályázatok befogadását, felülvizsgálatát, szükség esetén hiánypótoltatását, és továbbítását a döntéshozó felé, majd pozitív döntés esetén előkészíti a támogatási szerződést, támogatói okiratot. 
  • Vis maior pályázat esetén koordinálja a helyszíni ellenőrzési bizottságot az előzetes és utólagos helyszíni vizsgálatokhoz, és a helyszínen tapasztaltakat jegyzőkönyvben rögzíti, valamint értesíti az önkormányzatot a támogatói okirat elérhetőségéről.
  • Ellenőrzi, szükség esetén hiánypótoltatja és feldolgozza a támogatás igénybevételéhez szükséges dokumentumokat.
  • Ellenőrzi, szükség esetén hiánypótoltatja az elszámolásokat, dönt az elszámolások, beszámolók elfogadásáról, szükség esetén intézkedik a támogatás részleges vagy teljes visszavonásáról, vis maior pályázatok esetében döntést készít elő az elszámolások elfogadásáról.
  • Amennyiben munkája során szabálytalanságot észlel, úgy azt jelzi felettese felé és egyben szankcióra tesz javaslatot a döntéshozó felé.
  • Elvégzi a helyszíni vagy irodai, dokumentum alapú ellenőrzést (elő-, utó-, közbenső vagy záró ellenőrzés), szükség esetén a soron kívüli ellenőrzést.
  • Gondoskodik a lezárt pályázatokkal kapcsolatos intézkedések megtételéről. (Jelzálog törlése, felhatalmazó levelek visszavonása, stb.)
  • Ellátja a vonatkozó jogszabályoknak és eljárásrendeknek megfelelően az országgyűlési képviselők választása kampányköltségeinek támogatásával kapcsolatos  feladatokat.
  • Adatot és információt szolgáltat a vonatkozó jogszabályokban, valamint eljárásrendekben foglalt jelentések, beszámolók, riportok, ellenőrzési tervek készítéséhez, és az egyéb időszakos jelentések összeállításához. Vezeti a jogszabályokban és belső eljárásrendekben meghatározott nyilvántartásokat.

Elvárt kompetenciák

  • Terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség.
  • Problémamegoldó képesség, kezdeményező készség.
  • MS Office és kiemelten az Excel kiváló ismerete.
  • Pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés.
  • Figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására.
  • Jó rendszerező képesség, együttműködési készség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Gazdasági agrármérnök, egyetemi vagy főiskolai szintű műszaki vagy közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség.
  • Számviteli, pénzügyi területen való jártasság, mérlegképes könyvelői végzettség.
  • Helyszíni ellenőrzések végzésében szerzett tapasztalat.
  • Pályázatok műszaki tartalmának elbírálásában szerzett tapasztalat.

Munkavégzés helye és pontos címe

Magyar Államkincstár Budapesti és Pest Vármegyei Igazgatóság, Állampénztári Iroda II., 1139 Budapest, Váci út 71.

Az álláshely határozatlan/határozott időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. A határozott ideig tartó foglalkoztatás előreláthatóan 2029. december 31-ig tart.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. október 23-ig elektronikusan kérjük megküldeni az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 603/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Hazai pályázati referens (BPP)”.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. november 6. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.