Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség; vagy érettségi végzettség.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
- A köznevelési, szakképzési közfeladatot ellátó intézmények nem állami fenntartói, valamint az érintett helyi nemzetiségi önkormányzatok által benyújtott igénylések, módosítási kérelmek és elszámolások alapján a költségvetési támogatások megállapításával, nyilvántartásával, folyósításával, köztartozás kezelésével, adatszolgáltatásával, a fenntartók részletfizetési, jogorvoslati kérelmeivel, valamint a visszafizetési kötelezettség teljesítésének nyomonkövetésével, elmulasztásával kapcsolatos feladatok.
- A személyes gondoskodást nyújtó szociális, gyermekjóléti, gyermekvédelmi közfeladatot ellátó intézmények, szolgáltatók és hálózatok nem állami fenntartói által benyújtott igénylések, módosítási kérelmek és elszámolások alapján a költségvetési támogatások megállapításával, nyilvántartásával, folyósításával kapcsolatos feladatok.
- A bevett egyházak hit- és erkölcstanoktatáshoz kapcsolódó támogatás igénylésével, megállapításával, folyósításával elszámolásával kapcsolatos feladatokat.
- Országos hatáskörrel ellátja a bevett egyházak működési támogatás megállapításával, folyósításával és elszámolásával kapcsolatos feladatok.
- Köznevelési, szakképzési, valamint a személyes gondoskodást nyújtó szociális, gyermekjóléti, gyermekvédelmi közfeladatot ellátó intézmények, szolgáltatók és hálózatok nem állami fenntartóit, valamint az érintett helyi nemzetiségi önkormányzatokat megillető állami támogatások helyszíni ellenőrzésével kapcsolatos feladatok ellátása.
- Pályázatos eljárás keretében finanszírozott szolgáltatást nyújtó fenntartók elszámolásainak helyszíni ellenőrzésével kapcsolatos feladatok ellátása.
Elvárt kompetenciák
- Pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés.
- Együttműködési készség, rugalmasság.
- Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség.
- Problémamegoldó képesség, kezdeményező készség.
- Megbízhatóság, szervezőkészség, elemzőkészség.
- Terhelhetőség.
- Minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság).
- Figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- Önkormányzatok és/vagy egyházi és nem állami intézményfenntartók költségvetési támogatásával, ellenőrzésével kapcsolatos feladatok ellátása során szerzett munkatapasztalat.
- Köznevelési, szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi intézménynél számviteli, pénzügyi-gazdálkodási területen szerzett gyakorlat, mérlegképes könyvelői végzettség.
Munkavégzés helye és pontos címe
Magyar Államkincstár Budapesti és Pest Vármegyei Igazgatóság, Államháztartási Iroda, 1138 Budapest, Váci út 188.
Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Motivációs levelet, illetményigény megjelölésével.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat legkésőbb 2025. szeptember 15-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 515/2025. nyilvántartási számot, valamint a feladatkör megnevezését „Humánszolgáltatási referens”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. szeptember 29. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.