Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet. 
  • Felsőfokú szakirányú szakképzettség, vagy felsőfokú végzettség és kiegészítő pénzügyi, számviteli, vagy gazdasági, vagy műszaki középfokú végzettség, vagy érettségi.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • Beérkezett igények szükségszerűségének raktárankénti és cikkszámonkénti felülvizsgálata, vezetői döntésre előkészítése. 
  • Összes mennyiségre beolvasótáblázat készítése, importálása az integrált ügyviteli rendszerbe.
  • Készletanalitikával (adatbázis) egyeztet a raktári készletről történő igénykielégítés lehetőségéről, vezetői döntés alapján továbbítja az adott (kiválasztott) kiszolgáló központi működési készletraktár számára.
  • Ellátja a cikkfőcsoportonként / termékcsoportonként (áru: KES, ESZK) elkészített igényfelmérés eredményeként létrejött terméklista beszerzésének előkészítését. Ez a lista a készletgazdálkodás által központilag, országos szinten felmért, központi beszerzésbe bevont, engedélyezett létszám (vagy pandémiás készletek esetén az ügyfelekkel folyamatosan, közvetlenül és személyes kapcsolatban lévő létszám) alapján meghatározott ismérvek által készül.
  • Gondoskodik az összes beérkező számla, engedély, jóváhagyás teljes körű ügyintézéséről, a számlák megfelelő mellékletekkel történő felszereléséről, a készletszámlák, és azok csatolmányainak az analitikai feladatok elvégzésére történő rendelkezésre bocsátásáról.
  • Vezetője által koordinált gazdasági eseményeiket pénzforgalmi és nem pénzforgalmi tételek esetében elvégzi.
  • Felel a NOK termékek különleges nyilvántartásának pontosságáért, a NOK raktárak működtetéséért. Folyamatos igényfelmérés alapján végzi az ütemezett begyűjtések végrehajtását.

Elvárt kompetenciák

  • Stressz-, és monotonitástűrés.
  • Pontosság, precizitás, önálló, megbízható munkavégzésre való készség.
  • Magas fokú együttműködési készség, összehangolt csapatmunkában való részvétel igénye.
  • Jó problémamegoldó készség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Beszerzési és/vagy készletgazdálkodási ismeretek.
  • Költségvetési szervnél szerzett gyakorlat.
  • B kategóriás jogosítvány, aktív gépjárművezetés.

Munkavégzés helye és pontos címe

Magyar Államkincstár 1054 Budapest, Hold u.4. és a Magyar Államkincstár telephelyei

Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól 6 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. október 23-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 600/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Készletgazda”. 

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. november 6. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.