Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet. 
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy államtudományi vagy műszaki képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség.
  • Lakáscélú állami támogatások kezelésében a Magyar Államkincstárnál, hitelintézetnél vagy lakástámogatási hatóságnál szerzett tapasztalat.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • A lakáscélú támogatások hitelintézeti adatszolgáltatása és informatikai háttér biztosítása keretében közreműködik a lakáscélú informatikai szakrendszer működtetésében, megfogalmazza a szakmai igényt a jogszabályokban előírtak és az elszámolási és adatszolgáltatási szerződésben vállaltak alapján a lakástámogatási tevékenységet támogató informatikai rendszerek módosításához, fejlesztéséhez kapcsolódóan.
  • Részt vesz az informatikai rendszerek fejlesztéseinek tesztelésében, szakmailag irányítja a lakástámogatásra vonatkozó hitelintézeti adatszolgáltatást, a lakástámogatási szerződések nyilvántartását.
  • Ellátja az eAdat internetes továbbítás egységes rendszerében a jogosultságok kezelésével, felhasználók adatainak módosításával, valamint eseti jelleggel dokumentumok feltöltésével kapcsolatos feladatokat.
  • Kapcsolatot tart a lakástámogatások folyósításában közreműködő hitelintézetekkel, külső szervezetekkel.

Elvárt kompetenciák

  • Pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés, megbízhatóság.
  • Figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására.
  • Együttműködési készség.

Munkavégzés helye és pontos címe

Magyar Államkincstár, 1054 Budapest, Hold utca 4.

Az álláshely határozott időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól 6 hónap próbaidő kikötésével. A határozott ideig tartó foglalkoztatás előreláthatóan 2028. július 26-ig, legfeljebb a tartós távollét megszűnéséig tart. 

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. augusztus 22-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 472/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Lakástámogatási referens”. 

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. szeptember 5. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.