Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen államtudományi vagy gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség vagy érettségi végzettség.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
- A központi költségvetésből a helyi önkormányzatokat megillető támogatások, hozzájárulások igénylésével, elszámolásával, felülvizsgálatával kapcsolatosan részt vesz a támogatások igénylését, elszámolását segítő elektronikus programmal (ÖNEGM) kapcsolatos koordinációs feladatokban, közreműködik a program szakmai követelményeinek meghatározásában, aktualizálásában, tovább fejlesztésében, tesztelésében.
- Ellátja az önkormányzatok adósságot keletkeztető ügyleteinek kormányzati engedélyezésével kapcsolatos kincstári feladatok koordinálását, szervezését.
- Részt vesz jogalkalmazói állásfoglalások kialakításában, jogszabálytervezetek véleményezésében.
- Részt vesz a kincstári ellenőrzés szakmai szabályainak, módszereinek egységes kialakításával, aktualizálásával kapcsolatos feladatok ellátásában.
- Részt vesz a Kincstári Ellenőrzések Portálhoz (KEP) kapcsolódó jogosultságok engedélyezésében, a KEP eléréssel kapcsolatos problémák kezelésében. A dokumentumok KEP-re történő feltöltése egységes kezelésének szúrópróbaszerű ellenőrzése.
- A szabályszerűségi pénzügyi ellenőrzés éves tervének az elkészítése.
- Szakmai összefoglaló, beszámoló készítése.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- Ebr 42, ÖNEGM, FPartner rendszer ismerete.
- Mérlegképes könyvelői képesítés (államháztartási).
- Makrók készítésének ismerete.
Elvárt kompetenciák
- Excel magas szintű ismerete.
- Önálló munkavégzés.
- Precizitás.
- Kiváló vagy jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készség.
- Proaktivitás.
Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár – Önkormányzati Főosztály, 1138 Budapest, Váci út 188.
Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Illetményigénnyel ellátott motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat 2025. október 10-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni az 566/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „önkormányzati referens”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb: 2025. október 24. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.