Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy társadalomtudományi, vagy államtudományi vagy munkaügyi és társadalombiztosítási vagy személyügyi, munkaügyi igazgatási, vagy pedagógus képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • Ellátja az elismerések adományozásával kapcsolatos humánpolitikai feladatokat.
  • Működteti a Szociális Bizottságot, ellátja a titkári teendőket.
  • Ellátja a lakhatási jellegű támogatásokkal kapcsolatos feladatokat.
  • Ellátja a foglalkoztatottak részére nyújtható egészségügyi juttatások költségtérítésével kapcsolatos adminisztrációs feladatokat.
  • Közreműködik a közösségi rendezvények, kulturális és szabadidős programok szervezésében.
  • Részt vesz a foglalkoztatottak gyermekei részére megtartott táboroztatás és játékos gyermekfelügyelet szervezésében.
  • Jótékonysági és karitatív feladatokat végez.
  •  Intézi a Kincstár saját és nyugellátású foglalkoztatottjának elhalálozása esetén a közszolgálat halottjává nyilvánítással kapcsolatos feladatokat.
  •  Elkészíti a rendszeres és ad hoc jelleggel felmerülő adatszolgáltatást.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Szervezetfejlesztés/humánpolitikai területén szerzett szakmai tapasztalat.
  • Szervezési tapasztalat.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár, 1054 Budapest, Hold u. 4.

Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. 

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. augusztus 22-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 470/2025.  nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „Szervezetfejlesztési referens”.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb: 2025. szeptember 5. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.