Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy társadalomtudományi, vagy államtudományi vagy munkaügyi és társadalombiztosítási vagy személyügyi, munkaügyi igazgatási, vagy pedagógus képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
- Ellátja az elismerések adományozásával kapcsolatos humánpolitikai feladatokat.
- Működteti a Szociális Bizottságot, ellátja a titkári teendőket.
- Ellátja a lakhatási jellegű támogatásokkal kapcsolatos feladatokat.
- Ellátja a foglalkoztatottak részére nyújtható egészségügyi juttatások költségtérítésével kapcsolatos adminisztrációs feladatokat.
- Közreműködik a közösségi rendezvények, kulturális és szabadidős programok szervezésében.
- Részt vesz a foglalkoztatottak gyermekei részére megtartott táboroztatás és játékos gyermekfelügyelet szervezésében.
- Jótékonysági és karitatív feladatokat végez.
- Intézi a Kincstár saját és nyugellátású foglalkoztatottjának elhalálozása esetén a közszolgálat halottjává nyilvánítással kapcsolatos feladatokat.
- Elkészíti a rendszeres és ad hoc jelleggel felmerülő adatszolgáltatást.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- Szervezetfejlesztés/humánpolitikai területén szerzett szakmai tapasztalat.
- Szervezési tapasztalat.
Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár, 1054 Budapest, Hold u. 4.
Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat 2025. augusztus 22-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 470/2025. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „Szervezetfejlesztési referens”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb: 2025. szeptember 5. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.