Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • Részt vesz az Ny. Alap éves költségvetésének összeállításában.
  • Részt vesz az Ny. Alap középtávú tervezési feladataiban.
  • Közreműködik az Ny. Alap elemi költségvetésének összeállításában.
  • Az Ny. Alap költségvetési javaslatának ÁSZ vizsgálata során részt vesz az adatszolgáltatásban, az ÁSZ vizsgálattal összefüggő feladatokban. 
  • Közreműködik az Ny. Alap költségvetése végrehajtásáról szóló zárszámadási javaslat (normaszöveg, általános és részletes, valamint fejezeti indokolás) elkészítésében. 
  • Az Ny. Alap zárszámadási javaslatának ÁSZ vizsgálata során részt vesz az ellátási szektor vonatkozásában az adatszolgáltatásban, az ÁSZ vizsgálattal összefüggő feladatokban. 
  • Előkészíti és engedélyezteti az Ny. Alap előirányzat-módosításait, átcsoportosításait, nyilvántartást vezet az előirányzat módosításokról. 
  • Figyelemmel kíséri az Ny. Alapot megillető adó- és járulékbevételeket, a hozzájárulások alakulását, arról kimutatást vezet. 
  • Figyelemmel kíséri az Ny. Alap egyéb bevételeit és egyéb kiadásait. 
  • Figyelemmel kíséri a napi kincstári jelentéseket.
  • Közreműködik az Ny. Alapra vonatkozó elemzések, prognózisok elkészítésében.
  • Rész veszt az Ny. Alap havi pénzforgalmi jelentések elkészítésében.
  • Közreműködik a havi költségvetési jelentések adatai alapján az Ny. Alap költségvetésének teljesítéséről szóló tájékoztató elkészítésében.
  • Közreműködik az Ny. Alap havi és éves finanszírozási, illetve előirányzat-felhasználási  tervének elkészítésében.
  • Vezeti az Ny. Alap költségvetési táblázatait.
  • Figyelemmel kíséri az Ny. Alappal összefüggő ágazati statisztikai adatokat és jelentéseket, a KSH által publikált információkat, valamint a makrószámok alakulásáról készített előrejelzéseket.
  • Figyelemmel kíséri és nyilvántartást vezet a szakterület munkáját érintő jogszabályokról. 
  • Részt vesz a főosztályon az egyéb adminisztratív feladatok ellátásában.
  • Részt vesz az eseti költségvetési adatszolgáltatásokban, tájékoztatók összeállításában.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Társadalombiztosítási és államháztartási ismeret.

Munkavégzés helye és pontos címe

Magyar Államkincstár, 1081 Budapest, Fiumei út 19/A.

Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. augusztus 22-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni az 476/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Társadalombiztosítási pénzellátások alapkezelési költségvetési referens”. 

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. szeptember 5. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.