Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Érettségi végzettség vagy középszintű szakképesítés.
- MS Office programok magabiztos használata (Word, Excel, Outlook).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
- Általános titkársági feladatok teljes körű ellátása.
- Rendszeres humánpolitikai és egyéb eseti adatszolgáltatások elkészítése.
- A vezető szakmai feladatainak koordinációja, határidős feladatok szervezése.
- A vezető operatív feladatai elvégzésének közvetlen támogatása: e-mailek küldése, telefonok bonyolítása, meghívók küldése.
- Emlékeztetők, jegyzőkönyvek készítése.
- A vezetői tevékenységéhez kapcsolódó adminisztratív feladatok végzése.
Elvárt kompetenciák
- Precíz, pontos, önálló és felelősségteljes munkavégzés, proaktív személyiség.
- Jó kommunikációs- és problémamegoldó készség.
- Kiváló szóbeli és írásbeli kifejezőkészség.
- Jó szervezési és időmenedzsment készség.
- Elvégzett feladatok ellenőrzése, korrigálása, felelősségvállalás az elvégzett munka minőségéért.
- Csapatmunka, együttműködési képesség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- Hasonló feladatkörben szerzett minimum 3-5 éves szakmai tapasztalat.
- Közigazgatásban szerzett tapasztalat.
- Szakirányú végzettség.
- Alapfokú angol/német nyelvismeret.
Munkavégzés helye és pontos címe
1081 Budapest, Fiumei út 19/a.
Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – a pályáztatás időtartamára nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat 2025. szeptember 20-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni az 503/2025. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését „titkársági referens”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. október 4. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.