Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség műszaki területen vagy középfokú iskolai végzettség és műszaki vagy gazdasági szakképzettség/szakképesítés.
- Szakmai tapasztalat ingatlan üzemeltetés és/vagy karbantartás területen.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
- A Magyar Államkincstár épületeiben üzemelő gépészeti- és légtechnikai berendezések karbantartási munkáinak szervezése.
- Felújítási, átalakítási, beruházási feladatok koordinálása, felügyelete.
- Berendezések eszköz-, létesítménykönyv (nyilvántartás) vezetése.
- Kapcsolattartása a vármegyei, műszaki szakterületű kollégákkal.
- Beruházási, átalakítási, felújítási igények fogadása, véleményezése, javaslat készítése a vezetés felé.
- Szakterületet érintő közbeszerzési eljárások műszaki tartalmának előkészítése, közbeszerzési eljárásban való részvétele, közreműködés a beérkezett ajánlatok kiértékelésében.
- Eseti és havária bejelentések fogadása, árajánlatok bekésére, felülvizsgálata, elfogadása/elutasítása.
- Megrendelések készítése, elvégzett munkák teljesítésének igazolása, a számlák kifizethetőségének előkészítése, dokumentálása.
- Külső partnerekkel szakmai kapcsolattartás.
- Szerződések naprakész nyilvántartása, elszámolások és számlák kezelése, igazolása, egyéb adminisztrációs feladatok.
Elvárt kompetenciák
- Pozitív, proaktív, felelősségteljes személyiség.
- Jó kommunikációs készség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- Gépész, vagy gépésztechnikusi végzettség.
- Közbeszerzési eljárásokban való jártasság.
- Közigazgatási alapvizsga megléte.
- IRMA rendszer ismerete.
- Forrás.Net rendszer ismerete.
- TERC költségvetés készítő szoftver ismerete.
Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár 1054 Budapest, Hold u. 4. és a Magyar Államkincstár telephelyei.
Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Motivációs levelet illetményigény megjelölésével.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – a pályáztatás időtartamára nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat 2025. július 18-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 386/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Üzemeltetési referens”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. augusztus 01. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.