Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy műszaki vagy informatikai vagy természettudományi képzési területen szerzett szakképzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett munkakör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 279.§ (6) és (7) bekezdése szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.

Főbb feladatok

Az intézményi számlavezetési, szakterület feladatellátásához kapcsolódó üzletielemzői, valamint rendszerszervezői feladatokat látja el az alábbi feladatok mentén:

  • Közreműködik az üzleti folyamatok, valamint szakrendszeri követelmények és specifikáció kidolgozásában, naprakészen tartásában, dokumentálásában, elemzésében.
  • Közreműködik a vezetője által kijelölt projektek előkészítésében és megvalósításában.
  • Az adott szakterülethez kapcsoló üzleti- és rendszerfolyamatokat elemzi, modellezi és azok fejlesztésére, hatékonyabbá tételére javaslatot tesz és a problémák megoldását támogatja.
  • Kapcsolattartás a belső és a külső szakértőkkel, partnerekkel.
  • A szakterület képviselete megbeszéléseken.
  • Egyeztetések kezdeményezése a Kincstár érintett szakmai területeivel a rábízott ügyekben, a vezetője előzetes tájékoztatása és egyetértése mellett.
  • Adminisztrációs feladatok támogatása a rábízott feladatok mértékéig.
  • A vezetője által kijelölt projektek rendszerkapcsolatainak integrációs feladatmegoldásának, valamint a fejlesztés végrehajtásának (igénykidolgozástól az integrációs tesztelésig) támogatása.
  • Funkcionális szabályozások létrehozása új rendszerekhez és folyamatokhoz.
  • A fejlesztéshez, migrációhoz és rendszerbevezetéshez kapcsolódó tesztelésben és a tesztelés tervezésében, koordinálásában való részvétel.

Elvárt kompetenciák

  • Magas szintű írásbeli és szóbeli kifejezőkészség.
  • Együttműködési és nagyfokú alkalmazkodási képesség.
  • Konfliktuskezelési készség.
  • Megbízhatóság, precizitás, felelősségtudat.
  • Önálló munkavégzésre való hajlandóság, komplex problémamegoldó képesség.
  • Aktív, proaktív szemléletmód.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Aktív angol nyelvismeret szóban és írásban - középfokú nyelvtudás.
  • Kincstári vagy egyéb pénzforgalmi intézménynél, befektetési szolgáltatónál megszerzett minimum kettő év szakmai tapasztalat/gyakorlat.
  • Projekt szervezetben bankszakmai területen végzett fejlesztési tapasztalat.
  • Hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat/gyakorlat.
  • Informatikai ismeretek, felhasználói és magasabb szinten.

A munkavégzés helye és pontos címe

Magyar Államkincstár, Pénzforgalmi Szolgáltatásokért Felelős Igazgató, 1054 Budapest, Hold u. 4.

A munkaviszony határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 3 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli. 

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. október 31-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni az 539/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Üzleti elemző-rendszerszervező”. 

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. november 14. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.