Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség: ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy műszaki képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség; vagy érettségi végzettség.
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84. §-a szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt [a Kit. 117. § (6) és (8) bekezdése, vagy a 166. § (4) bekezdése, illetve a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 60. § (1) bekezdés i) pontja szerint].
Főbb feladatok
- A pályázati kiírások alapján elvégzi a beérkező pályázatok befogadását, felülvizsgálatát, szükség esetén hiánypótoltatását, és továbbítását a döntéshozó felé, majd pozitív döntés esetén előkészíti a támogatási szerződést, támogatói okiratot.
- Ellenőrzi, szükség esetén hiánypótoltatja az elszámolásokat, dönt az elszámolások, beszámolók elfogadásáról, szükség esetén intézkedik a támogatás részleges vagy teljes visszavonásáról, vis maior pályázatok esetében döntést készít elő az elszámolások elfogadásáról.
- Elvégzi a helyszíni vagy irodai, dokumentum alapú ellenőrzést (elő-, utó-, közbenső vagy záró ellenőrzés), szükség esetén a soron kívüli ellenőrzést.
- Gondoskodik a lezárt pályázatokkal kapcsolatos intézkedések megtételéről. (Jelzálog törlése, felhatalmazó levelek visszavonása, stb.)
- Elvégzi a vonatkozó jogszabályoknak és belső eljárásrendeknek megfelelően a gyermek születése esetén az apát megillető pótszabadsággal összefüggő költségek megtérítésével kapcsolatos helyszíni ellenőrzésekkel összefüggő feladatokat.
- Elvégzi a vonatkozó jogszabályoknak, belső eljárásrendeknek és útmutatóknak megfelelően a megváltozott munkaképességű dolgozókat foglalkoztató, költségkompenzációs, valamint rehabilitációs költségtámogatásban részesülő szervezetek ellenőrzésével kapcsolatos feladatokat (finanszírozási, beszámoló ellenőrzési és helyszíni ellenőrzési feladatok).
- Ellátja a vonatkozó jogszabályoknak és eljárásrendeknek megfelelően az országgyűlési képviselők választása kampányköltségeinek támogatásával kapcsolatos feladatokat.
- Magyar Falu Programmal kapcsolatban beérkező kérelmek esetén elvégzi a kérelmek felülvizsgálatát, szükség esetén hiánypótoltatását és lezárja a kérelmeket tartalmi értékelésre.
- Végzi a Magyar Falu Program keretében támogatott pályázatok kapcsán beérkező elszámolások és beszámolók feldolgozását, adminisztratív ellenőrzését a megjelent pályázati kiírások és felhívások, útmutatók, valamint a rendelkezésre bocsátott segédletek alapján.
- A kijelölt esetekben elvégzi a Magyar Falu Program keretében támogatott pályázatok kapcsán beérkező elszámolások helyszíni ellenőrzését a megjelent pályázati kiírások és felhívások, útmutatók, valamint a rendelkezésre bocsátott segédletek alapján.
Elvárt kompetenciák
- Önállóság.
- Teljesítmény- és minőségorientáltság.
- Jó kommunikációs képesség.
- Együttműködési készség.
- Kezdeményező készség.
- Problémamegoldó képesség.
- Terhelhetőség, stressztűrő képesség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- Műszaki vagy gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség, vagy jogász szakképzettség.
- Hazai és/vagy európai uniós támogatások kezelésében és lebonyolításában szerzett tapasztalat.
- „B” kategóriás gépjárművezetői engedély és gyakorlat.
Munkavégzés helye és pontos címe:
Magyar Államkincstár Bács-Kiskun Vármegyei Igazgatóság 6000 Kecskemét, Szabadság tér 1.
Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – a pályáztatás időtartamára nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján (adatvédelmire).
A pályázatokat 2025. október 3-ig elektronikusan kérjük megküldeni az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni az 559/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „Hazai pályázati referens (BÁCS)”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. október 17. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.