Pályázati feltételek

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 115/B. § (2) bekezdése alapján:
    1. felsőoktatásban gazdaságtudományok képzési területen, pénzügy és számvitel alapképzési szakon szerzett végzettség, vagy
    2. felsőoktatásban gazdaságtudományok képzési területen az a) ponttól eltérő alapképzési szakon és okleveles könyvvizsgálói vagy mérlegképes könyvelői szakképesítés vagy ezzel egyenértékű szakképesítés.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Főbb feladatok

  • Az önkormányzatok költségvetésével, könyvvezetési és adatszolgáltatási kötelezettségével összefüggő, az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 68/B. § (1) – (2) bekezdése szerinti kincstári ellenőrzés elvégzése a vonatkozó eljárásrend és módszertan alapján.

Elvárt kompetenciák

  • Pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés.
  • Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség.
  • Rugalmasság.
  • Problémamegoldó képesség, kezdeményező készség.
  • Megbízhatóság, szervezőkészség, elemzőkészség.
  • Terhelhetőség.
  • Minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság).
  • Figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • Legalább 3 éves önkormányzatnál, önkormányzati intézménynél költségvetési gazdálkodási és/vagy ellenőrzési területen szerzett szakmai gyakorlat.
  • „B” kategóriás gépjárművezetői engedély, gépjármű vezetési gyakorlat.
  • Az ASP rendszer ismerete.

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár Borsod–Abaúj-Zemplén Vármegyei Igazgatóság, 3525 Miskolc, Hősök tere 3.

Az álláshely határozatlan időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.

Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.

A pályázatokat 2025. október 31-ig elektronikusan az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 620/2025. nyilvántartási számot és a feladatkör pontos megnevezését: „Pénzügyi ellenőrzési referens (BAZ)”.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. november 14. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.