Pályázati feltételek
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség: ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség; vagy egyetemi vagy főiskolai végzettség és közbeszerzési területen szerzett képesítés.
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Főbb feladatok
- Az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló kormányrendeletek alapján, valamint az Irányító Hatóság (továbbiakban: IH) és a Kincstár között létrejött megállapodásban foglaltak szerint közreműködik a Regionális Fejlesztési Programok Közreműködő Szervezeti (KSZ) feladatainak ellátásában, különösen a kedvezményezettek által lefolytatott közbeszerzési eljárások ellenőrzései tekintetében.
- Elvégzi az EMIR, az EUPR, illetve egyéb IT rendszerekkel kapcsolatos adminisztrációkat, a feladatkörébe tartozóan felelős az egyes informatikai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltéséért, a szükséges módosítások aktualizálásáért, végrehajtásáért, ellenőrzéséért, továbbá használja az IT rendszerek által adott sablonokat.
- Adatot és információt szolgáltat a vonatkozó jogszabályokban, valamint eljárásrendekben foglalt jelentések, beszámolók, riportok, ellenőrzési tervek készítéséhez, és az egyéb időszakos jelentések összeállításához. Vezeti a jogszabályokban és belső eljárásrendekben meghatározott nyilvántartásokat.
- Nyomon követi a kedvezményezettek közbeszerzési kötelezettségének alakulását.
- Folyamatosan nyomon követi a közbeszerzési eljárásokat, döntéseket.
- Elvégzi a kedvezményezettek közbeszerzési eljárásának ellenőrzését, melynek eredményeként minőségellenőrzési, illetve szabályossági tanúsítványt állít ki, ennek keretében együttműködik a bevont külső szakértővel
- Ellenőrzi a közbeszerzési eljárások alapján megkötött szerződéseket és azok módosításait.
- Javaslatot tehet helyszíni szemle és rendkívüli helyszíni ellenőrzés lefolytatására.
- Feladatköréhez kapcsolódóan ellátott feladatok során keletkezett információk alapján a szabálytalanságkezelésre vonatkozó szabályozást betartja és az észlelt szabálytalansági gyanú bejelentését megteszi az eljárásrendeknek megfelelően. Az IH által meghozott szabálytalansági döntéseket végrehajtja, melyre vonatkozóan beszámolót küld az EU Támogatási Főosztály részére a belső eljárásrendekben foglaltak szerint.
- Támogatja a projektek zárását, ha a zárás során bármilyen problémát, akadályt észlel, azt haladéktalanul jelzi a pályázat kezelését végző munkatárs felé.
- Az auditok, ellenőrzések során a szükséges segítség biztosítása az auditban közreműködő munkatársak, valamint külső ellenőrző szervezetek számára.
- Vezetője által meghatározott esetekben részt vesz a szakmai megbeszéléseken, konferenciákon, képzéseken. Kijelölés esetén munkacsoportokban való részvétel.
- A tevékenységéhez közvetlenül és közvetetten kapcsolódó jogszabályok, rendeletek, eljárásrendek, kézikönyvek, belső utasítások rendelkezéseit megismeri és alkalmazza.
- Közreműködik a vonatkozó európai uniós és magyar jogszabályi előírásoknak megfelelő, a KSZ feladatokat szabályozó eljárásrendek kialakításában, folyamatos aktualizálásban. Javaslatot tesz a vezetője felé a projektek végrehajtását elősegítő eljárásrendek, folyamatok hatékonyabbá tétele érdekében, amennyiben erre vonatkozó módszertani javaslata van.
Elvárt kompetenciák
- Jó kommunikációs készség.
- Pozitív, proaktív, felelősségteljes személyiség.
Munkavégzés helye és pontos címe:
Magyar Államkincstár Tolna Vármegyei Igazgatóság (7100 Szekszárd, Augusz Imre utca 7.)
Az álláshely határozott időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. A határozott idejű foglalkoztatás előreláthatólag 2028. január 3-ig, legfeljebb a tartós távollét megszűnéséig tart.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Ön jelentkezésének elküldésével – külön nyilatkozat nélkül is – tudomásul veszi, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartja és kezeli.
Személyes adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés e) pontján alapul.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján.
A pályázatokat 2025. szeptember 5-ig elektronikusan kérjük az allas@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a 497/2025. nyilvántartási számot, és a feladatkör pontos megnevezését „RFP közbeszerzés ellenőrzési referens (TOL)”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. szeptember 19. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
Az álláshely az elbírálást követően legkorábban 2025. szeptember 1-től betölthető.
A pályázati felhívás közzétételre kerül a kozszolgallas.ksz.gov.hu oldalon is.