Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

1 2

A küldföldről történő utaláshoz szükséges adatokról (IBAN szám, SWIFT kód) kérjen tájékoztatást az illetekigazolas@allamkincstar.gov.hu e-mail címről.

Kérjük, ellenőrizze levelező programjának levélszemét (spam) mappáját. Előfordulhat, hogy oda került a megküldött visszaigazolás.

Amennyiben ott sem találja, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségeken: illetekigazolas@allamkincstar.gov.hu 

A befizetési igazolások korlátlan ideig használhatóak fel.

A Magyar Államkincstár nem állít ki számlát.

A Magyar Államkincstár által kiállított igazolás elektronikus hitelesítéssel van ellátva. A .dosszie formátumban csatolt hitelesített iratok, közokiratok és kiadmányok a NetLock Mokka hitelesítő szoftver használatával, illetve a Microsec e-Szignó programjával tekinthető meg.

Visszautalási kérelmet kell írni, amihez csatolni kell a befizetést bizonyító igazolást: a befizetési igazolást, vagy ennek hiányában átutalási bizonylatot / banki kivonatot.

A kérelmet az alábbi címre kell megküldeni:

  • illeték esetén a területileg illetékes cégbíróság részére postai úton vagy elektronikus aláírással ellátott e-mail üzenetként,
  • költségtérítés esetén e-mail-en koltsegterites@im.gov.hu-ra vagy postán: Igazságügyi Minisztérium, Pénzügyi és Számviteli Főosztály, 1357 Budapest, Pf. 2. címre.
1 2