Ügyfélszolgálatok elérhetősége

A 2021–2027 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 15.§ alapján az Nemzeti Fejlesztési Központ minden programot lefedő ügyfélszolgálatot alakít ki és működtet.

Egységes Fejlesztéspolitikai Ügyfélszolgálat szolgáltatásai:

- információ a meghirdetésre került pályázati lehetőségekről, a pályázat benyújtásával kapcsolatos teendőkről,

- közreműködő szervezeti feladatokat ellátó intézmények ügyfélszolgálatainak közvetlen elérése.

Egységes Fejlesztéspolitikai Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

- telefonos ügyfélszolgálat: 06-1-896-0000

További információk: http://www.palyazat.gov.hu/

Egységes telefonos ügyfélfogadási idő:

Hétfőtől csütörtökig: 9:00-16:00 óráig

Pénteken: 9:00-12:00 óráig

Az egycsatornás ügyfél-tájékoztatási rendszer keretében a TOP Pluszra vonatkozó általános információszolgáltatást a Magyar Államkincstár, EU Támogatási Főosztály, míg a nyertes támogatási kérelmek esetében a Kedvezményezettekkel való közvetlen kapcsolattartást és így a projektszintű tájékoztatást a Megyei Igazgatóságok Állampénztári Irodáinak projektmenedzserei látják el.

Magyar Államkincstár TOP Plusz Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

- Telefonszám: 06-1-896-0000

- E-mail: topinfo@allamkincstar.gov.hu